Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tapatalk  (gelezen 26508 keer)

Offline Underdike

• Super lid
  • Land: nl
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
Re: Tapatalk
« Reactie #75 Gepost op: 10-04-2017 23:09 u »
Ik snap het hele gedoe niet zo... de desktop-versie is toch prima op de telefoon?
Als je een kleiner scherm hebt moet je alleen je scherm kantelen en zo nu en dan een beetje inzoomen, is dat nou zo moeilijk?

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #76 Gepost op: 10-04-2017 23:11 u »
Ik snap het hele gedoe niet zo... de desktop-versie is toch prima op de telefoon?
Als je een kleiner scherm hebt moet je alleen je scherm kantelen en zo nu en dan een beetje inzoomen, is dat nou zo moeilijk?

Mensen boven 40 moeten dan altijd een leesbril bij de hand hebben...

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #77 Gepost op: 10-04-2017 23:14 u »
Mensen boven 40 moeten dan altijd een leesbril bij de hand hebben...
Ik ben anders toch écht 47  ;D

Offline westrux

• Boven 10 berichten
  • *
  • zonder bier was ik niet hier
« Reactie #78 Gepost op: 10-04-2017 23:28 u »
De hele discussie gevolgd te hebben hoop ik ook iets te mogen bijdragen, zonder nou de knuppel in het hoenderhok te willen gooien.

Waarom geen 'vrijwillige bijdrage knop' op dit geweldige forum. En als Jacques er dan nog een zakcentje aan overhoudt voor alle moeite die hij ervoor doet dan heb ik daar geen enkel probleem mee.

Ik zou het beslist geen schooien noemen.

Groeten Chris

Offline Adbrouwt

• ABV De Bierkaai
  • Super lid
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
    • ABV de bierkaai
« Reactie #79 Gepost op: 11-04-2017 06:25 u »
Je beschrijft precies het probleem dus je snapt het wel. Het inzoomen en vergroten kantelen is rete irritant en sinds tapatalk en de mobiele versie gebruik ik het forum ook vaker op de telefoon. Voor de gebruiker dus fijner voor de beheerder vervelender. Aangezien de beheerder beslist kunnen wij als gebruikers van het forum slechts aangeven wat wij ervan vinden. Ik snap deze discussie wel

Offline crazyjopje

• Vol lid
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2017 10:22 u »
De hele discussie gevolgd te hebben hoop ik ook iets te mogen bijdragen, zonder nou de knuppel in het hoenderhok te willen gooien.

Waarom geen 'vrijwillige bijdrage knop' op dit geweldige forum. En als Jacques er dan nog een zakcentje aan overhoudt voor alle moeite die hij ervoor doet dan heb ik daar geen enkel probleem mee.

Ik zou het beslist geen schooien noemen.

Groeten Chris
Mijn punt inderdaad.

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2017 11:00 u »
Je beschrijft precies het probleem dus je snapt het wel. Het inzoomen en vergroten kantelen is rete irritant en sinds tapatalk en de mobiele versie gebruik ik het forum ook vaker op de telefoon. Voor de gebruiker dus fijner voor de beheerder vervelender. Aangezien de beheerder beslist kunnen wij als gebruikers van het forum slechts aangeven wat wij ervan vinden. Ik snap deze discussie wel
Ach... ik kantel en zoom ook liever niet... maar zo'n drama is 't nou ook weer niet.

Aan de andere kant snap ik Jacques wel. Veel mensen snappen niet hoeveel data forums zuigen, en je moet een provider hebben die betrouwbaar is en weet wat hij doet, anders ben je vaak offline of regent het foutmeldingen... en dan sterft het forum een zachte dood. Dat maakt het een hele dure hobby, en dan moet je steeds gaan bedelen of mensen willen (blijven) sponsoren.
Jacques probeert het zonder bedelen te redden, en dan vind ik bovenstaand gezeur (zo zie IK het) een beetje puberaal.
Het doet me aan mijn kids denken die soms vragen wat we eten, en dan aan het antwoord toevoegen dat ze liever dit of dat hadden gehad...  ;D

Offline Mathijsz

• Vol lid
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2017 11:47 u »
Ach... ik kantel en zoom ook liever niet... maar zo'n drama is 't nou ook weer niet.

Aan de andere kant snap ik Jacques wel. Veel mensen snappen niet hoeveel data forums zuigen, en je moet een provider hebben die betrouwbaar is en weet wat hij doet, anders ben je vaak offline of regent het foutmeldingen... en dan sterft het forum een zachte dood. Dat maakt het een hele dure hobby, en dan moet je steeds gaan bedelen of mensen willen (blijven) sponsoren.
Jacques probeert het zonder bedelen te redden, en dan vind ik bovenstaand gezeur (zo zie IK het) een beetje puberaal.
'T doet me aan mijn kids denken die soms vragen wat we eten, en dan aan het antwoord toevoegen dat ze liever dit of dat hadden gehad...  ;D
Tapatalk heeft niets te maken met de betrouwbaarheid van een provider. Het is een hulpstuk om de data uit de database overzichtelijker en gebruiksvriendelijker  aan de gebruikers op mobiel te presenteren. Volgens mij zal het forum eerder sterven aan een zachte dood wanneer je bezoekers minder vaak terugkeren. Zo heb ik zelf al gemerkt dat dit bij mij zo het geval is wanneer de plugin uitgeschakeld was en heb ook anderen dit horen zeggen.

Ik snap niet waarom mensen Jacques zo 'zielig' proberen weg te zetten elke keer. Als mensen mij keer op keer lelijk/ongewenst/etc gaan noemen zal ik mij uiteindelijk ook zo gaan voelen. Tevens vind ik het een slecht argument om deze telkens te gebruiken, geeft hij ergens aan dat het forum te weinig oplevert om in de lucht te houden? Beetje raar ook dat je forumgebruikers die hun input delen m.b.t. het gebruik van tapatalk wegzet als puberaal zeurende kinderen. (maar zo zie JIJ het en dat mag uiteraard)

Offline Underdike

• Super lid
  • www.keut.beer
    • www.keut.beer
« Reactie #83 Gepost op: 11-04-2017 20:07 u »
Je hapt precies op de verkeerde dingen...

Tapatalk heeft wél met de betrouwbaarheid te maken, gebrek aan reclame-inkomsten betekent goedkoper moeten hosten... wie denkt dat het zonder/anders kan heeft nooit een forum in de lucht geprobeerd te houden.

Jacques is trouwens nergens als zielig weggezet.
Hij is een beheerder die een keuze heeft gemaakt om met banners te werken om uit de kosten te komen, en houdt daaraan vast... Tapatalk zou dat onmogelijk maken... Dat is zijn goed recht toch?
Als mensen dat 'excuus' horen en toch blijven jammeren, dan lijkt me de puber-verwijzing vrij terecht ;D

Kunnen we het nou weer over bier maken hebben?

Offline Mathijsz

• Vol lid
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2017 20:43 u »
Je hapt precies op de verkeerde dingen...

Tapatalk heeft wél met de betrouwbaarheid te maken, gebrek aan reclame-inkomsten betekent goedkoper moeten hosten... wie denkt dat het zonder/anders kan heeft nooit een forum in de lucht geprobeerd te houden.

Jacques is trouwens nergens als zielig weggezet.
Hij is een beheerder die een keuze heeft gemaakt om met banners te werken om uit de kosten te komen, en houdt daaraan vast... Tapatalk zou dat onmogelijk maken... Dat is zijn goed recht toch?
Als mensen dat 'excuus' horen en toch blijven jammeren, dan lijkt me de puber-verwijzing vrij terecht ;D

Kunnen we het nou weer over bier maken hebben?

Een beetje nutteloze discussie inderdaad gezien wij toch niet degene zijn die de keuze maken. Over bier verder praten lijkt me een goed plan.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Ervaringen met Grainfather semi automatische brouwketel rvs
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2017 22:48 u »
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Dit is inderdaad waarom ik steeds werk heb met Tapatalk...
Vandaag weer een paar leden via een persoonlijk bericht op gewezen.

Kijk bij http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,31361.msg477814.html#msg477814

Bedankt alvast voor de te nemen moeite.

Offline volleybaltrainer

• Junior lid
  • **
« Reactie #86 Gepost op: 11-04-2017 22:50 u »
Sorry, opnieuw geïnstalleerd, had het Tapatalk eraf gegooid toen het niet meer werkte op het forum

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #87 Gepost op: 11-04-2017 22:56 u »
Sorry, opnieuw geïnstalleerd, had het Tapatalk eraf gegooid toen het niet meer werkte op het forum

Doordat het mobiele thema weer werkt is het gebruik van Tapatalk niet  per se noodzakelijk.
Er kleven nog een paar onvolkomenheden aan het nieuwe thema als het goed is worden die binnenkort opgelost.

Offline volleybaltrainer

• Junior lid
  • **
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2017 07:42 u »
Doordat het mobiele thema weer werkt is het gebruik van Tapatalk niet  per se noodzakelijk.
Er kleven nog een paar onvolkomenheden aan het nieuwe thema als het goed is worden die binnenkort opgelost.
Goed om te horen Jacques. Als het goed voldoet, zal ik de mobiele site weer gaan gebruiken. Voordeel van Tapatalk vind ik de tijdlijn optie, deze geeft een goed overzicht van de laatste discussies en daardoor mis ik weinig van wat er omgaat op het forum.

Laat maar weten wanneer de veranderingen zijn doorgevoerd.

Groeten Marco

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #89 Gepost op: 12-04-2017 17:04 u »
Goed om te horen Jacques. Als het goed voldoet, zal ik de mobiele site weer gaan gebruiken. Voordeel van Tapatalk vind ik de tijdlijn optie, deze geeft een goed overzicht van de laatste discussies en daardoor mis ik weinig van wat er omgaat op het forum.

Laat maar weten wanneer de veranderingen zijn doorgevoerd.

Groeten Marco

Er is nu al in het mobiele thema een mogelijkheid om naar de recente berichten te gaan. Het vervelende is echter dat het topic geopend wordt bij het eerste bericht en niet bij bericht in dat topic dat je nog niet gelezen hebt.

Tags: