In 1e instantie zijn de gebruikers...wij dus... Gebaat bij het forum...
Dat fabrikanten en leveranciers het forum zijn als een medium om reclame voor hun zaak te maken is bijkomst.wel een hele fijne omdat dit inkomsten op levert.
Het in de lucht houden van dit forum en het hosten van afbeeldingen kost geld.
Steeds afhankelijk zijn van donaties is niet prettig. Of vind jij het schooien om geld zoals bij Wikipedia wel fijn?
Handiger is dat degenen die geld verdienen aan het populairder worden van de hobby betalen in de vorm van advertenties.
En ipv Tapatalk de schuld geven van de handtekening (wat hun reclame is ipv een banner zoals anderen doen. en tevens jouw punt van irritatie??)
Kun je ook de gebruikers... Zoals mijzelf bijvoorbeeld verplichten deze uit te schakelen dan wel aan te passen...
Het punt is dat Tapatalk handtekening niets bijdraagt aan discussie en irritant is. Wat interesseert mij het wat voor mobiel iemand gebruikt. Dat het irritant is weten ze. Ze bieden een betaalde oplossing... Het heeft veel weg van chanteren van forumeigenaren. Zonder meer ongewenste praktijken.
En ja de mobiele site via browser heb ik ook geprobeerd...slecht leesbaar onoverzichtelijk door ontbreken tijdlijn, laatste bericht van onderwerp...
inderdaad browser open laten zou kunnen... Alleen ik rijd heel Europa door....data?wegvallen van netwerk? Mobiele site werkt niet bepaald handig vergeleken met een app zoals bijv Tapatalk
Ik vind het mobiele thema via de browser beter leesbaar. Je hebt ook meer mogelijkheden.
Het probleem van de laatste berichten van het onderwerp zou de ontwerper van het thema inmiddels hebben opgelost. Net als het weergeven van tabellen. Wat bij Tapatalk een ramp is.
Maar waarom niet gewoon een bericht schrijven en vervolgens verzenden. Dan is het niet nodig om een browser steeds op te laten staan. Als je weer het forum wilt volgen open je een browser en lees je de laatste berichten.
Overigens heeft de ontwikkelaar het een en ander aangepast maar lukt het nog niet om de weergave van het mobiele thema en dat van het mobiele thema correct weer te geven op dit forum. Ik neem aan net zo slagvaardig wordt aangepast als de door mij gevraagde aanpassingen van het thema.