Hai's Speidel

Gestart door Hai, 27-07-2011 14:43 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hai

Volgende week krijg ik een Speidel, ik ga beslist kijken of ik een klein bazookafiltertje kan maken.
Ik ga koelen via een platenkoeler.

Hopmans

Citaat van: Hai's op 27-07-2011  14:43 uVolgende week krijg ik een Speidel

Schiet mij maar lek...

Je hebt toch een Ninox CCT?


Twonky

Citaat van: Hai's op 27-07-2011  14:43 uVolgende week krijg ik een Speidel

Ha die Hai, ga je nou alsnog aan de Speidel, en heb je nog een mooie deal kunnen krijgen?

Zwaai
 :degroeten:

Hai

Ja ik hebt een cct. (conisch gistvat) van Ninox klopt.

Maar ik heb geen brouwspullen meer :o

Ik heb inderdaad een mooie deal kunnen maken voor een Speidel :).

Tegen de tijd dat Ninox met zijn brouwketels komt kan ik nog altijd zien.
Het zal geen probleem zijn om de Speidel te verkopen

Twonky

Citaat van: Hai's op 27-07-2011  16:34 uIk heb inderdaad een mooie deal kunnen maken voor een Speidel :).

En heb je nu een 20 of 50 L?

goom

Ga je het alleen kopen Hai of ga je gezamenlijk inkopen?

Piet_v

Citaat van: Hai's op 27-07-2011  14:43 uik ga beslist kijken of ik een klein bazookafiltertje kan maken.
Laat je ons dan weten hoe je het gefikst hebt?

Hai

Citaat van: Twonky op 27-07-2011  16:42 uEn heb je nu een 20 of 50 L?

20 liter wat ik altijd al wilde hebben.

Hai

Citaat van: goom op 27-07-2011  16:44 uGa je het alleen kopen Hai of ga je gezamenlijk inkopen?

Alleen

Hai

Citaat van: Piet_v op 27-07-2011  21:40 uLaat je ons dan weten hoe je het gefikst hebt?

Zal ik zeker doen

RobinB

Citaat van: Hai's op 27-07-2011  16:34 uIk heb inderdaad een mooie deal kunnen maken voor een Speidel :).

Is de deal al beklonken? Zo ja, wat is het geworden?

Hai

Citaat van: RobinB op 30-07-2011  20:23 uIs de deal al beklonken? Zo ja, wat is het geworden?

Ja is beklonken, maar het is natuurlijk niet gepast om hier op het forum te benoemen wat ik voor iets betaal.

BierHenk

Citaat van: Hai's op 30-07-2011  23:02 uJa is beklonken, maar het is natuurlijk niet gepast om hier op het forum te benoemen wat ik voor iets betaal.
Een goeie deal dus.
Gefeliciteerd !

Kimosabe

Citaat van: Hai's op 30-07-2011  23:02 uJa is beklonken, maar het is natuurlijk niet gepast om hier op het forum te benoemen wat ik voor iets betaal.

Maar wel waar? Of wil de leverancier in kwestie er niet meer verkopen?

RobinB

Niet? Oké.
Ik zou er niet zo'n probleem mee hebben, immers als het geen goeie deal was geweest zou het zo'n €1400 zijn geweest. Dat is de normale prijs dus als maximum al bekend. je zal vast minder hebben betaald anders was het geen goeie deal?

Hai

Citaat van: Kimosabe op 30-07-2011  23:22 uMaar wel waar? Of wil de leverancier in kwestie er niet meer verkopen?

Heeft niets met de leverancier te maken, ik vind het zelf niet prettig om openlijk op een open forum precies de ins en outs te vertellen.

Twonky

Citaat van: Hai's op 31-07-2011  00:28 uHeeft niets met de leverancier te maken, ik vind het zelf niet prettig om openlijk op een open forum precies de ins en outs te vertellen.
Dit klinkt eigenlijk alsof het toch niet zo'n goede deal was?

BierHenk

Citaat van: Twonky op 31-07-2011  12:10 uDit klinkt eigenlijk alsof het toch niet zo'n goede deal was?
O, wat zijn we nieuwsgierig!
Hai's heeft een in zijn ogen kennelijk goeie prijs.
Gefeliciteerd ermee en heel veel brouwplezier gewenst.

Da's voor mij en neem ik aan voor hem de bottomline.

Henk

Hai

Citaat van: BierHenk op 31-07-2011  12:14 uO, wat zijn we nieuwsgierig!
Hai's heeft een in zijn ogen kennelijk goeie prijs.
Gefeliciteerd ermee en heel veel brouwplezier gewenst.

Da's voor mij en neem ik aan voor hem de bottomline.

Henk

Henk, geheel met je eens ;)

Twonky

Ik geef toe dat ik nieuwsgierig ben, maar niet naar de prijs hoor, alleen of je nu beter uit bent dan dat je was geweest met de gezamenlijke actie.

Ben zelf inmiddels al voorzien (ben gewoon naar duitsland gereden ; )  dus voor mij maakt het niet uit, maar wellicht dat de andere deelnemers destijds nog wel een adresje en een tip kunnen gebruiken....

Zwaai
 :degroeten:

Hai

Citaat van: Twonky op 31-07-2011  13:07 uIk geef toe dat ik nieuwsgierig ben, maar niet naar de prijs hoor, alleen of je nu beter uit bent dan dat je was geweest met de gezamenlijke actie.

Ben zelf inmiddels al voorzien (ben gewoon naar duitsland gereden ; )  dus voor mij maakt het niet uit, maar wellicht dat de andere deelnemers destijds nog wel een adresje en een tip kunnen gebruiken....

Zwaai
 :degroeten:
Heb je een Speidel?
20 of 50 liter?
Bevalt het?

iets beter als bij de gezamelijke actie.

 :degroeten:

Twonky

Ik heb natuurlijk ook precies wat ik wilde, de 50, met ook de korte pijp, werkt als een zonnetje.
Alleen heb ik geen koelspiraal tips, want ik gebruik mijn tuinslang-tegenstroom koeler  ;D

Zwaai
 :degroeten:

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.