KC stelt zich voor

Gestart door KC, 29-07-2011 00:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kokkie

Welkom Kees,

ik ben zelf ook brouwer in spĂ© en heb hier ook al wat uren zitten lezen op het forum  :nut:
En al veel informatie kunnen vergaren.

Als je nog eens naar Hulst wilt komen op zondag voor bier te drinken, dan is 24+25 september 2011 Trappistenweekend misschien iets.
Sucses

orangeloo

Citaat van: davadox op 29-07-2011  23:32 uVolgens mij zie ik hier iets leuks opbloeien :-*
En zie hier...
Citaat van: Kokkie op 29-07-2011  23:33 uAls je nog eens naar Hulst wilt komen op zondag voor bier te drinken, dan is 24+25 september 2011 Trappistenweekend misschien iets.
Sucses
Davadox hoe wist je dat???

Ronnie

Citaat van: Jacques op 29-07-2011  21:49 uMet de Delta Brouwers in de buurt en dit forum zal het met leren van het brouwproces wel goed zitten.
Heel juist, de Deltabroeders zijn al es samen met Jan van Schaik es wederkerig op een soort 'verbroederings' visite geweest bij de Reynaert Wijn en Biergilde, waar ze es genoten hebben toen ze hun voeten onder tafel komen steken zijn. Dat was enkele jaren geleden toen hebben ze dat gedaan in combinatie met bezoek aan Poperinge.
Er zitten daar een paar knappe bollen hoor!

Wat voor jouw ook niet ver is: es een bezoek brengen aan onze gilde op 20 of 21 augustus: zie hier

KC

:) Orangeloo het gros van ons dorp ging daar heen ja, en een deel trouwde met een overkanter, maar ik ging meestal naar Goes, daar hadden ze Leffe van de tap in de disco niet echt ^^.
Trappistendagen? Dat klinkt zeker goed.

Jan van Schaik? Heb hier groot zelf bier brouw boek van zijn hand. Zeer leerzaam.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.