Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Nou zit die winkel in een buurt van Rotterdam waar ik niet zomaar vertrouw wat ik koop Dus mijn vraag is, hoe weet je dat de pannen van RVS zijn?Had gelezen dat je het met magnetisme kon testen?
Je moet ook kijken of de bodem van een zgn sandwich type is voorzien.Dit voorkomt aanbranden en slechte temp overdracht.Ook moet je opletten bij het koken want de pan is heel breed en zal dus veel kookverlies geven.Ook moet je opletten of de brander ie je gaat gebruiken groot genoeg voor de warmte overdracht.Davadox, Kees de Brouwer en ik hebben dezelfde soort pannen van de dump cq Amerikaantje waar je tegen een redelijke prijs kwaliteit koopt.
30 liter pannen van het, voor mij, onbekende merk Cinar http://www.bikalux.nl/shop.html?page=shop.product_details&product_id=104&flypage=flypage.tpl&pop=0Zou het wat zijn? De winkel zit bij mij in de buurt... maar ik weet niet hoe ik er zeker van kan zijn of het goede kwaliteit pannen zijn.
Duidelijk verhaal, meer hoogte = beter... weer wat geleerd Ik was al van plan om even naar het Amerikaantje te rijden, maar toen kwam ik dit tegen... scheelt twee uur rijden.Maar goed, liever wat verder rijden voor iets wat goed is!
RVS kan wel of niet magnetisch zijn. Dit hangt af van de samenstelling en de manier waarop het materiaal bewerkt is. Het wel of niet blijven plakken van een magneet zegt daarom niet zoveel.Bert
Dat klopt, maar degene die niet magnetisch zijn (en dus relatief weinig magnetische metalen zoals ijzer bevatten) zijn over het algemeen toch het meest inert?
Die zonder handvat pannenadvertentie is weg van marktplaats.Je moet wel kunnen lassen, want een pan zonder handvat is als een... ik zou ze niet moeten hebben zonder. Maar ik ben ook een heel erg verwend ventje...
Als ik nog een pan nodig had, zou ik hem hier kopen: http://www.themaltmiller.co.uk/index.php?_a=viewCat&catId=16
Das geen geld.Komt nog een % of 25 bij volgens mij maar dan is het nog niet duur.
Moi,Zit te wachten op mailtje wanneer de 33 l pan weer leverbaar is, maar ik heb niets kunnen vinden over 25% extra kosten, of bedoel je pond naar euro en verzendkosten? vr grt,Guuz(Peter)