02-06-2012 ONK 2012 / Kloonbier 2012

Gestart door rene, 09-07-2011 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Adrie

Citaat van: Drents Hopbier op 20-05-2012  10:32 uIk gok op klasse A of C.

Hopbier

De kloonklasse is ook licht dit jaar. En een lichte uit de Vrije Klasse kan natuurlijk ook.

Aan de kleur te beoordelen, kan ik in ieder geval een van mijn bieren al uitsluiten... Maar je weet nooit. In dit soort glazen ziet een bier er anders uit dan in een Westmalleglas bijvoorbeeld.

KC

Iemand enig idee wanneer de uitslagen op de ONK middag bekend gemaakt gaan worden? (ongeveer dan, want ik kan niet de hele middag)

Herman

Da's meestal tegen het einde van de dag. Anders smeert iedereen hem meteen ;)

nembrionic

Citaat van: Herman op 24-05-2012  22:41 uDa's meestal tegen het einde van de dag. Anders smeert iedereen hem meteen ;)

Ennuh... wat is het einde van de dag? ;)

Dan kan de namiddag zijn of ergens in de avond :P

RGeraads

ONK duurt tot 18 uur, dus ik vermoed de uitslagen ergens rond half 5/ 5 uur?

Herman

Nu niet te lui worden hè? Ok, ik geef toe. Het programma staat wel heel summier op de ONK site. Afijn, 't duurt tot 18.00. Gokje: ergens tussen 16-17.00

Adrie

Meestal begint de prijsuitreiking om 17:00 uur. Maar ik ben ook wel eens te laat gekomen en daardoor pas na de prijsuitreiking erachter kwam dat ik de derde prijs in klasse A had gewonnen.

KC

Ik hoop dat we zulk weer hebben als nu. BBQ aan dit weekend, APA erbij  :groots:  :groots:  :groots:

Het belangrijkste is dat het 2 juni droog is.


Oscar

CiteerTijdens dit ONK zullen er op het terrein van Emelisse de volgende brouwerijen aanwezig zijn:

    - De Muifelbrouwerij
    - Twentse Bierbrouwerij
    - Brouwerij Kinhem
    - Emelisse.

De Brouwmeesters van deze brouwerijen zijn allemaal als amateurbierbrouwers begonnen en hebben van hun hobby hun werk gemaakt. Tijdens het ONK 2012 zullen deze bierbrouwers een forum vormen. Het publiek kan de diverse brouwers dan vragen stellen, het geheel zal worden geleid door en deskundige spelleider.

Dus bedenk alvast maar enkele mooie vragen... :)

Kleine_Schriek


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.