02-06-2012 ONK 2012 / Kloonbier 2012

Gestart door rene, 09-07-2011 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Albertus

Mijn bieren zitten in 0,5 liter flessen en ik had geen zin die "om te katten" naar euroflesjes. :police:
Ik kom natuurlijk wel, om over bier en brouwen te praten.

Bert

Jacques

Het ONK staat nu wel in de kalender.

30cl

Ik doe ook mee. Heb een bier ingezonden. Gewoon om eens (zoals A3 ook zegt) een objectief keuringsrapport te krijgen.
Ik kom niet naar Emelisse maar laat de spullen opsturen. Komt de uitslag eigenlijk ook online te staan?

Kokkie

Ik heb ook 2 bieren ingestuurd. Mijn 1e en 2e bier. Een witbier en een blonde. Ook om eens te kijken wat het oordeel is :biersmile:
Ik kom wel kijken naar de Emelisse.

Oscar

Citaat van: Kokkie op 08-05-2012  20:53 uIk kom wel kijken naar de Emelisse.

Maar niet mee BBQ én ? (ONK After party)

Kokkie

Dat niet nee, Oscar. Misschien een volgende keer. Is natuurlijk wel goed om de forummers eens in levenden lijve te ontmoeten  ;)

Caspar

Weet iemand eigenlijk hoeveel bieren er ongeveer ingezonden zijn :weetniet: ?

Oscar

Citaat van: Caspar op 08-05-2012  21:25 uWeet iemand eigenlijk hoeveel bieren er ongeveer ingezonden zijn :weetniet: ?

Als het goed is zo'n 450 bieren... :o :o

Caspar

Wow, dat is niet mis! Een mooie kluif voor de keurmeesters aankomend weekend ;) .

Oscar

Citaat van: Caspar op 08-05-2012  21:36 uEen mooie kluif voor de keurmeesters aankomend weekend ;) .

En het weekend erna.... :nut:

RGeraads

Ik heb in ieder geval 5 bieren ingezonden, waarvan 3 in de vrije klasse. Als je veel experimenteert met ingrediënten, dan krijg je dat ;) Ben erg benieuwd, het is mijn eerste ONK! Wel vorige keer meegedaan met de BONK!

Adrie

Citaat van: Oscar op 08-05-2012  21:27 uAls het goed is zo'n 450 bieren... :o :o

Helaas is het niet goed, althans, niet volgens Bram Hoogesteger die de bieren bij mij kwam ophalen. De 400 is niet gehaald.

MO

De ophalers bij mij hadden het wel over 450 bieren.

Ronald_


nembrionic

Overmorgen de eerste beoordelingen :)

Jerry

Ik heb net een beetje schuim op het bier, net een weekje te laat  met brouwen.

Jammer jonge bieren zijn mijn favo!

nembrionic


nembrionic

Dit was 2 dagen terug. Aardige operatie :)


http://twitter.com/#!/ONK2012

dennis

Weet iemand of Candirect aanwezig is? Met wellicht een interessante ONK korting?

Herman

Als het niet op de site staat, zal het wel niet. Candirect moet natuurlijk wel gevraagd worden. Vorig jaar hebben we candirect als sponsor gevraagd, hij was ook tevreden over het verloop van e.e.a., maar het moet ook in de agenda passen natuurlijk.

Oscar

Zo de keuring is vandaag afgerond. Ik heb enkele goede bieren geproefd... maar helaas ook enkele slechte bieren. Nog even 2 weken wachten op de uitslag.







 :degroeten:

Adrie

En zo zag de finale eruit. Hier zit dus de Algemeen kampioen bij...



http://twitter.com/#!/ONK2012
http://pic.twitter.com/iJc5KynZ

Drents Hopbier

Citaat van: Adrie op 20-05-2012  10:22 uEn zo zag de finale eruit. Hier zit dus de Algemeen kampioen bij...



Ik gok op klasse A of C.

Hopbier

nembrionic

Citaat van: Oscar op 19-05-2012  22:46 uZo de keuring is vandaag afgerond. Ik heb enkele goede bieren geproefd... maar helaas ook enkele slechte bieren. Nog even 2 weken wachten op de uitslag.







 :degroeten:

Leuk om te zien :)

Aan de kleur te zien zit in niet in de algemene finale(maar dat had ik ook totaal niet verwacht ;) )

William

Citaat van: Aemaaktdrie op 20-05-2012  10:22 uEn zo zag de finale eruit. Hier zit dus de Algemeen kampioen bij...

Citaat van: Drents Hopbier op 20-05-2012  10:32 uIk gok op klasse A of C.

Hebben we dit al niet vaker meegemaakt?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.