02-06-2012 ONK 2012 / Kloonbier 2012

Gestart door rene, 09-07-2011 12:34 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

William

Citaat van: Henielma op 22-04-2012  22:08 uMisschien een keurmeester wel.  :weetniet:

Misschien als hij een off-dag heeft ;D

Henielma

Citaat van: KC op 22-04-2012  22:07 uBalen mijn dubbel zit nog maar net in de fles. Kan niet meer mee :(

Waarom niet? Ze worden pas op 12 mei of daar ergens gekeurd. Hergisten kan onderweg ook. Zet ze nu nog een week bij 23 ºC en de hergisting is al een heel eind.

Gisteren ook nog een bier gebotteld voor het Onk.

Sjaak_Deventer

Citaat van: William op 22-04-2012  22:05 uDit jaar voor mij geen inzendingen, tenzij iemand dinsdagavond roept dat mijn kloon perfect is. Hij is wel lekker maar niet bitter genoeg.

Ik vond geen enkel bier dat ik nu op voorraad heb voldoende binnen een stijl passen.

Vrije Klasse? ;)

William

Citaat van: Sjaak_Deventer op 23-04-2012  17:58 uVrije Klasse? ;)

Daar zijn ze niet speciaal genoeg voor!

Herman

Ze zouden in de vrije klasse toch niet meer keuren volgens het kenmerk dat het speciaal moet zijn? Als een bier niet in een van de andere klassen past, moet het in de vrije klasse ingezonden kunnen worden. Niet speciaal genoeg is een kulargument.

LRFokken

Citaat van: William op 23-04-2012  18:19 uDaar zijn ze niet speciaal genoeg voor!

Vrij speciaal?

William

Bij het MTG hebben we vanavond een hele goede Duvelkloon geproefd. Inzenden heeft voor mij geen zin meer ;) .

RobinB

Citaat van: William op 24-04-2012  23:29 uBij het MTG hebben we vanavond een hele goede Duvelkloon geproefd. Inzenden heeft voor mij geen zin meer ;) .

Soms denkt de keurmeester daar tòch anders over... ;D

Oscar

Citaat van: RobinB op 26-04-2012  22:36 uSoms denkt de keurmeester daar tòch anders over... ;D

Yep, mijn gevoel zegt dat William een prijs gaat winnen met zijn kloon... ;D ;D

Fons

Misschien niet belangrijk, maar waarom is het ONK 2012 niet in de kalender te vinden?

jelle


Ronald_

Kan je er zelf inzetten.. heeft blijkbaar nog niemand gedaan..

Anton

Citaat van: Fons op 08-05-2012  13:30 uMisschien niet belangrijk, maar waarom is het ONK 2012 niet in de kalender te vinden?


Tja, andere jaren zag je ruim van te voren het ONK aankomen.
Topics over voorspellingen van de  te behalen punten waren er altijd wel bij.
Zijn we wat ONK-moe?
Zelf was ik ook te laat met inleveren. :verbergen:

Ronald_

Wij doen voor de eerste keer mee, ben er nog niet moe van dus..   ;)

Oscar

Citaat van: Anton op 08-05-2012  14:22 uZijn we wat ONK-moe?

Nee hoor, vanuit de organisatie is er niemand die hier het ONK promoot en of gegevens daarom trend geeft. Dus ook geen topic in de agenda... :(

Ronald_


nembrionic

Ik doe mee :)

sander_123

Ik ook! (met Ronald_)

koffie

Citaat van: Anton op 08-05-2012  14:22 uTja, andere jaren zag je ruim van te voren het ONK aankomen.
Topics over voorspellingen van de  te behalen punten waren er altijd wel bij.
Zijn we wat ONK-moe?
Zelf was ik ook te laat met inleveren. :verbergen:
Persoonlijk had ik geen bieren waar ik voor de volle 100% achter kon staan, en door de erg korte termijn van inschrijven/inzenden was er simpelweg geen ruimte om een nieuw bier te maken.
Tel daarbij op dat ik de huidige locatie gewoon té ver weg vind, wat er bij dus op neer komt dat ik deze keer even niets met ONK heb.

Henielma

En ik doe ook mee, altijd spannend en gezellig. Nog altijd goede herinneringen aan de vorige keer Onk bij Emelisse.

heijligers

Ik doe ook mee, in de vrije klasse.
Weet nog niet of ik er ook bij zal zijn.

Adrie

Uiteraard doe ik ook mee. Ik heb zes bieren ingestuurd, waarvan ik van 1 wel enige verwachtingen heb. De overige zijn eigenlijk testbrouwsels en experimenten. Daar wil ik wel eens een zo objectief mogelijke reactie op, zonder dat de proever weet wat er mee aan de hand is. Afgelopen jaar heb ik eigenlijk niet een bier strikt binnen bierstijl gebrouwen, dus dat schiet niet zo op bij wedstrijden.

Het aantal inzendingen is door de karige informatieverschaffing en het achterwege blijven van porren en stoken op dit forum wel wat achtergebleven, heb ik begrepen. Zaterdag werden de flessen bij mij opgehaald en de koerier vertelde me dat er minder dan 400 inzendingen zijn. Bovendien waren er ook nog wel aangemelde bieren niet ingeleverd, dus het daadwerkelijke aantal is nog minder. Toch jammer.

nembrionic

En iemand enig idee hoe dat komt?

William

Dit jaar door mij geen ingezonden bieren omdat er eigenlijk geen enkel bier binnen een stijl valt en de kloon sowieso te afwijkend was van de Duvel.

Natuurlijk ben ik zelf wel aanwezig. Daarvoor is het te leuk om te missen.

KC

Ik doe mee met 3 soorten bier. Ik denk dat er sowieso 1 niet helemaal binnen de soort valt. Ik zal al blij zijn met een voldoende net als op school :)
Ik hoop dat ik nog tijd heb om even te komen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.