26/27/28-05-2012 Brouwland Opendeurdagen

Gestart door Jacques, 19-05-2012 08:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques

De jaarlijkse Brouwland Opendeurdagen worden dit jaar gehouden op 26,27 en 28 mei. Met Pinksteren zoals zovele jaren.


Op zaterdag 26 mei 2012 om 12:30 uur zal ik een presentatie geven over beluchten, oxidatie en veroudering van bier. Uitgelegd waarom je moet beluchten of juist niet. Het verhaal is doospekt met plaatjes en tips.

Voor het volledige programma van de Opendeurdagen verwijs ik naar de website van Brouwland.

Jacques

Gisteren mijn presentatie "Zuurstof, een vloek of een zegen" gegeven.

Het aantal toehoorders was niet zo heel groot. Na afloop hoorde ik wel veel positieve reacties.


Brouwland is weer flink uitgebreid.


Bezig met de presentatie.


Proeverij vers en oud bier.


Mijn gele shirt past prima bij de huisstijl van Weyermann.


De Verhuisbrouwerij was druk in de weer met het maken van een brouwsel.


Koken met hop.


Hier heb ik mij maar niet aan gewaagd.

Voor alle foto's zie hier.

koffie


Jacques

Citaat van: koffie op 27-05-2012  11:01 uJe thumbnails werken niet

Dit zijn ook geen thumbnails...

koffie


De-Geert

Citaat van: Jacques op 27-05-2012  11:13 uDit zijn ook geen thumbnails...
Vreemde reactie; er is niets te zien Jacques, of het nu thumbnails zijn of iets anders.

Oscar

Citaat van: Jacques op 27-05-2012  10:54 uGisteren mijn presentatie "Zuurstof, een vloek of een zegen" gegeven.

Photobucket heeft een aantal foto's verwijderd..... :(

Jacques

Citaat van: De-Geert op 27-05-2012  11:24 uVreemde reactie; er is niets te zien Jacques, of het nu thumbnails zijn of iets anders.

De foto's waren voor mij wel te zien vandaar dat ik het allemaal niet begreep. Waarschijnlijk zaten die in een cache. Inmiddels heb ik de links aangepast en moet alles gewoon te zien zijn. En het zijn geen thumbnails... ;D

De slideshow met alle foto's konden steeds bekeken worden. De link was prima in orde.

KC

Wat een gaaf ding die B-TECH III, wat denk jij daar van Jacques?
Leuk voor in het schuurtje  :nut:  >:D

Jacques

Ik brouw op zolder. Het zal niet meevallen om hem daar te krijgen.  :)

KC

 :) ik had er al vaker naar gekeken, zo van: als het schip met geld eindelijk aanlegt. Ben benieuwd of zoiets fijn werkt. Voor die prijs hoop ik wel. Was dit de 500 liter trouwens?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.