Ja, ik kaap even het topic :-)
Gisteren ook de knoop maar doorgehakt; gecontroleerd vergisten! :-)
STC besteld via Marktplaats (Chinees nieuwjaar is traditioneel gezien niet het beste tijdstip om spul uit HK te halen), en gisteren even bij de lokale kringloop langsgereden om te kijken wat er nog allemaal stond. Gisteravond alles nogmaals nagemeten en vanmiddag een Bosch koelkast daar weggehaald. Kostte me € 70, maar de 'winst' van de kringloopstichting gaat naar KiKa. Kijk, daar kan ik mee leven; een gistkast kopen en een goed doel steunen!
Zojuist de onderste glazen plaat vervangen door een meubelpaneel met een mooie fitting aan de onderzijde en daarop een 105W (!) Philips halogeen/gloeilamp. Had ze nog nooit gezien, maar het is een potent beestje; in no-time op de dertig graden :-)

De STC is nog niet binnen, dus alles testen kan ik nog niet. Hebben jullie je thermostaat van de koelkst eigenlijk overbrugd? Of is dat eigenlijk alleen maar interessant als je in de regio van <=5 celcius wilt komen?
In ieder geval, ik ben blij dat ik de stap heb gezet :-)
En hier is mijn nieuwe aanwinst:

Heb direct naast het condensgat een gat van 10 mm geboord voor de stroomtoevoer van de lamp; fluitje van € 0,01. Ik ga het condensgat gebruiken voor de voeler van de STC-1000.
Groet,
RJT