Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Het nadeel is dat deze warme lucht nog verspreid moet worden. Dat kan evt met een ventilatortje.Nu had ik het idee om twee vliegen in één klap te slaan met een ventilatorkachel:
Een klein probleem doet zich voor.Gloeilampen mogen niet meer verkocht worden....
Gloeilampen zijn overigens nog steeds te vinden met een beetje zoekwerk, vooral webshops hebben ze nog. Voorraadje opslaan :-)
En wat met warmtelampen zoals deze:...
Volgens mij mogen ze niet meer geproduceerd worden. De voorraden mogen volgens mij gewoon nog verkocht worden.
Zo'n rode lamp verwarm je wel een hele koelkast mee hoor.
Er worden ook wel eens warmtelampen (die geen licht geven) gebruikt, maar dan moet je wel een keramische fitting gebruiken.
Kun je de STC-1000 ook zo aansluiten dat je die printplaat niet nodig hebt? Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat is een goede tip. Een clicson zegt me niet zoveel, maar ik probeer het eerst wel via het stopcontact. De koelkast staat in de garage dus het kunnen verwarmen is straks misschien nog wel belangrijker!