Aanbiedingen speciaalbieren

Gestart door Cisdevésser, 14-06-2011 16:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cisdevésser

Hoi,

Misschien is dit wel leuk, elkaar op de hoogte houden van aanbiedingen van speciaalbieren.

Ik zal zelf de aftrap geven, De mensen in het zuiden des lands kunnen deze week bij Jan Linders terecht, la Trappe dubbel , tripel of Isidór voor € 3.99 per sixpack.

Groetjes....Cis

Rowan Huigen

Bij de Aldi verkopen ze ook weer Kriekenbier, komt uit dezelfde brouwerij als St.Louis.

Johannes

Er is al een website die dat keurig up-to-date voor je bijhoudt:

http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/

davadox

Van de week was er bij Editie NL dat binnenkort bier niet meer in de aanbieding mag komen dus ik ben bang dat die site en dit topic geen lang leven heeft.
Maar we kunnen het wel blijven doen zolang het nog wel in de aanbieding is natuurlijk.

Groetjes

peter.gelder

Citaat van: Johannes op 14-06-2011  20:19 uEr is al een website die dat keurig up-to-date voor je bijhoudt:

http://www.goedkoopbier.nl/bieraanbiedingen/

Allemaal die bekende namen, begrijp ook niet dat die kleine brouwerijtjes niet eens meer gaan stunten... oligopolie?

Johannes

Het zijn de supermarkten die stunten, niet de brouwerijen

William

Citaat van: Cisdevésser op 14-06-2011  16:48 uMisschien is dit wel leuk, elkaar op de hoogte houden van aanbiedingen van speciaalbieren.

Ik zal zelf de aftrap geven, De mensen in het zuiden des lands kunnen deze week bij Jan Linders terecht, la Trappe dubbel , tripel of Isidór voor € 3.99 per sixpack.

Op bierblog staat elke week in de rubriek bieractie van de week waar je interessante bieren kunt krijgen

davadox

Ik weet niet of het landelijk is maar vandaag viel een reclameblaadje op de mat met de volgende aanbiedingen van de Mitra.

-Budels Goudblond, Budels Kolos, Budels Honing Organic (8 halen,6 betalen)

-Affligem geschenkverpakking (4x33cl Euro 8,99)met glas.

-Luxe verpakking met 4 aluminium flesjes Heineken (4x47cl) collectors item.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.