Erlenmeyers waar te koop?

Gestart door orangeloo, 11-06-2011 15:57 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Twentse Schapekop

28 januari bij labstuf besteld,  31 mei spullen ontvangen.Als je geen haast hebt kan het bij Labstuff,zie ook het draadje met "leveringsproblemen "  :P
Volgende keer ga ik gewoon naar Brouwland, Brouwmarkt o.i.d. dan maar iets duurder maar wel gelijk binnen.

Dirtbag

Ook ik heb wat bestelt bij de Marktplaatsverkoper, zeer netjes afgeleverd, het glas is niet brandschoon, en de maatverdeling op de maatbeker 800 ml hoog model wijkt maar 15% af of zo, geen van beiden iets waar ik me zorgen over maak.

Ook gevraagd om 5 reageerbuisjes (om gist in op te gaan slaan) en heb er een stuk of 10 ontvangen)
Zijn wel kleine reageerbuisjes. binnenmaat 9 mm en ongeveer 10 cm lang. Ideaal formaat om gist in te bewaren in de vriezer mijns inziens. nu nog dopjes regelen ;)

En zelf een kleine flater begaan met een maatcilinder, die was toch wel even een heel stuk groter dan ik voor ogen had :)

Maar voor 20 euro een grote doos met glaswerk ontvangen vind ik toch een zeer goede deal :)

db

Albertus

Toen ik op Marktplaats naar rvs pannen keek zag ik dat dezelfde verkoper ook erlenmeyers (2,3 en 5 liter) had voor een heel schappelijke prijs.

Bert

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.