Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
De Resultaten staan vanaf nu op http://www.labo.nu
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
Moet nog ff aangepast worden.....niet meteen steigeren..
Maarre... Tijdens het doorklikken viel me op dat ONK 2010 er niet meer tussen staat...
Het is duidelijk dat het forum een goede leerschool voor de top van hobbybrouwend Nederland. (Rudy verstelde mij dat hij het brouwen uitsluitend via het forum de laatste 2,5 jaar geleerd heeft. Daarvoor had hij nog nooit gebrouwen.)
Net de uitslagen gezien. Ben wel teleurgesteld. Ik had 4 biertjes in geschreven voor klasse C. Alle 4 zijn er geen punten gegeven ? Zijn deze wel op het ONK aangekomen en gekeurd? Ik had ze in Brouwland (Beverlo) afgegeven.
Ik had 4 biertjes in geschreven voor klasse C. Alle 4 zijn er geen punten gegeven? Zijn deze wel op het ONK aangekomen en gekeurd? Ik had ze in Brouwland (Beverlo) afgegeven.
Jij bent Roel Vanspauwen? Dan zijn die in de resultaten inderdaad niet verwerkt... Schijnbaar zijn ze niet op tijd ingeleverd?
Oscar, kijk ik nu niet goed of is de kloonklasse nog niet verwerkt op labo.nu?
Ik ben ze op 30 april gaan afgeven in Brouwland. 7 mei zijn ze toch pas de bieren komen ophalen. Ruim op tijd lijkt me. Misschien is er iets misgelopen bij Brouwland?
Deze vraag maar eens bij de organisatie neerleggen....
Zijn we met z'n allen echt beter in hoppige bieren?