Felicitaties, nabeschouwingen en foto's ONK 2011 Veenhuizen

Gestart door EBC, 28-05-2011 17:14 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maarten_L

Citaat van: Oscar op 29-05-2011  21:03 uDe Resultaten staan vanaf nu op http://www.labo.nu  :)

Allereerst iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Maaruh... hoe zit het nou met die scores... Als ik bijvoorbeeld naar de A categorie kijk dan heeft de hoogste score niet gewonnen....

Maarten

Oscar

Moet nog ff aangepast worden.....niet meteen steigeren.. ;D

Maarten_L

Citaat van: Oscar op 29-05-2011  21:11 uMoet nog ff aangepast worden.....niet meteen steigeren.. ;D

Ik steiger niet zo snel hoor... ik snapte het alleen effe niet meer.... :weetniet: ben ook nog een beetje nieuw he.. dan mag je nog aan jezelf twijfelen.

Arjan

Allereerst natuurlijk gefelicieerd aan de prijswinnaars. De scores zijn weer onwijs hoog.

Maarre... Tijdens het doorklikken viel me op dat ONK 2010 er niet meer tussen staat...

Oscar

Citaat van: Arjan op 29-05-2011  21:19 uMaarre... Tijdens het doorklikken viel me op dat ONK 2010 er niet meer tussen staat...

Klopt..die resultaten zijn in excel ingevoerd, daar kan ik dus niet zomaar een fatsoenlijke HTML Tabel van maken. En ik ga er ook geen dagen aan besteden... ;)

Alard

Het was ook mijn eerste keer op het ONK, en ik vond het erg gezellig en erg goed georganiseerd! Dank allen!

Marten en ik zijn zelfs veilig op de fiets weer in Groningen aangekomen zaterdagavond... :)

hansm

Alle prijswinnaars, en Rudy natuurlijk in het bijzonder, ook namens de BKG van harte gefeliciteerd.
We hebben ook dit jaar weer een aantal uitzonderlijk goede bieren mogen keuren. En dat geldt zeker voor alle bieren die in de prijzen gevallen zijn.

 :degroeten:

De Kiekert

Citaat van: Jacques op 29-05-2011  16:39 uHet is duidelijk dat het forum een goede leerschool voor de top van hobbybrouwend Nederland. (Rudy verstelde mij dat hij het brouwen uitsluitend via het forum de laatste 2,5 jaar geleerd heeft. Daarvoor had hij nog nooit gebrouwen.)

Ik schreef het al eerder, de kennis voor de totstandkoming van mijn derde prijs klasse A komt ook van dit forum, alleen ik ben nog maar een jaar bezig.

Rob Kijk in de Vegt.

Chemicalbrewer

Net de uitslagen gezien. Ben wel teleurgesteld.
 Ik had 4 biertjes in geschreven voor klasse C. Alle 4 zijn er geen punten gegeven?
Zijn deze wel op het ONK aangekomen en gekeurd? Ik had ze in Brouwland (Beverlo) afgegeven.

Herman

Citaat van: Chemicalbrewer op 29-05-2011  22:48 uNet de uitslagen gezien. Ben wel teleurgesteld.
 Ik had 4 biertjes in geschreven voor klasse C. Alle 4 zijn er geen punten gegeven ?
Zijn deze wel op het ONK aangekomen en gekeurd? Ik had ze in Brouwland (Beverlo) afgegeven.
Ik heb geen idee, ik heb je vraag doorgestuurd.

Rowan Huigen

Adrie jij ook gefeliciteerd met het behalen van de 1e plek  :biersmile: in de categorie Blonde.
Ik volg jou op de gedeelde 2e plek  ;D

Gr. Rowan  :biersmile:

Oscar

Citaat van: Chemicalbrewer op 29-05-2011  22:48 uIk had 4 biertjes in geschreven voor klasse C. Alle 4 zijn er geen punten gegeven?
Zijn deze wel op het ONK aangekomen en gekeurd? Ik had ze in Brouwland (Beverlo) afgegeven.

Jij bent Roel Vanspauwen? Dan zijn die in de resultaten inderdaad niet verwerkt... Schijnbaar zijn ze niet op tijd ingeleverd?

MO

Oscar, kijk ik nu niet goed of is de kloonklasse nog niet verwerkt op labo.nu?

Chemicalbrewer

Citaat van: Oscar op 29-05-2011  23:20 uJij bent Roel Vanspauwen? Dan zijn die in de resultaten inderdaad niet verwerkt... Schijnbaar zijn ze niet op tijd ingeleverd?

Ik ben ze op 30 april gaan afgeven in Brouwland. zie op deze pagina onderaan mijn post http://www.hobbybrouwen.nl/forum/index.php/topic,15628.175.html

7 mei zijn ze toch pas de bieren komen ophalen. Ruim op tijd lijkt me. Misschien is er iets misgelopen bij Brouwland?



René K

Alle winnaars van harte gefeliciteerd! En Rudy, wat een topprestatie! Mooi om te horen dat iedereen het geweldig naar zijn of haar zin heeft gehad. Hulde voor de organisatie!

Oscar

Citaat van: MO op 30-05-2011  00:06 uOscar, kijk ik nu niet goed of is de kloonklasse nog niet verwerkt op labo.nu?

Je kijkt inderdaad niet goed... Klasse E  ;)


Oscar

Citaat van: Chemicalbrewer op 30-05-2011  00:25 uIk ben ze op 30 april gaan afgeven in Brouwland.
7 mei zijn ze toch pas de bieren komen ophalen. Ruim op tijd lijkt me. Misschien is er iets misgelopen bij Brouwland?

Deze vraag maar eens bij de organisatie neerleggen.... :weetniet:

Chemicalbrewer

Citaat van: Oscar op 30-05-2011  07:55 uDeze vraag maar eens bij de organisatie neerleggen.... :weetniet:

Ik zal ze vandaag eens contacteren.

VEMP

Wat een hoge scores zeg, mooi! Iedereen die een prijs heeft gewonnen, van harte gefeliciteerd!

Oscar


RobinB

Iedereeen van harte gefeliciteerd en Rudy uiteraard in het bijzonder!

Ook de organisatie en BBQ was fantastisch! Dikke :duimop:!

MM


bazje

Vemp/Rudy, maar ook alle andere winnaars natuurlijk, van harte!

Alweer een kampioen in Limburg!

De-Geert

Het was een mooi weekend. Ik voelde me zondagochtend ook niet helemaal top, maar na een kop koffie en een krentebol ging dat alweer een stuk beter.

De uitdaging voor het OBBK is om te winnen zonder een APA/IPA/aanverwant bier:
OBBK09: APA
ONK10: Imperial Red
OBBK10: IPA
ONK11: IPA

Dat is de laatste 4 belangrijke wedstrijden achter elkaar! Zijn we met z'n allen echt beter in hoppige bieren? 

Oscar

Citaat van: De-Geert op 31-05-2011  08:40 uZijn we met z'n allen echt beter in hoppige bieren?

Tsja... ik zei het tijdens het ONK al tegen iemand ('k weet niet meer wie), maar het hoppige bieren is het al snel goed, het enige wat je ruikt en proeft is hop. Als de basis dan goed is, tsja dan is het snel scoren. Ik denk inderdaad dat andere bieren moeilijker van een vergelijkbare kwaliteit te maken zijn. Echter wel meer een uitdaging... :biersmile:

Wie wint nu eens het ONK/OBBK met een goed en zuiver klasse B bier?  :)

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.