Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Dompelkoeler reinigen  (gelezen 12219 keer)

Offline henkhenk

• Junior lid
  • **
  • Land: nl
  • een goed begin is het halve werk!
Dompelkoeler reinigen
« Gepost op: 24-05-2011 19:28 u »
Hallo mede forum leden,

Ik heb een vraag nl.: ik heb een dompelkoeler gemaakt maar wil graag weten hoe ik die nu eerst moet reinigen alvorens te gaan gebruiken. Hij is gemaakt van oude koperen buis die een aantal jaar in een schuurtje gelegen heeft dus erg vies.
Ook heb ik er aan gesoldeerd dus is het ook een beetje vies daarvan.
Nu heb ik van jacques al een tip gekregen om dat met azijnzuur, fosforzuur of met citroenzuur te doen.
Ik heb geen ervaring met deze producten en weet ik niet of dit zo te koop is of dat je dat moet samenstellen.
Graag heb ik tips van jullie.

Groet Olaf

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Nerro

• Super lid
  • Brouwerij de lachende luiaard
Re: Dompel koeler reinigen
« Reactie #1 Gepost op: 24-05-2011 19:39 u »