Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2 brouwsessies te gelijk  (gelezen 11225 keer)

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: 2 brouwsessies te gelijk
« Reactie #25 Gepost op: 22-05-2011 17:23 u »
Overigens ben ik het eens met de opmerkingen dat het bijzonder irritant is dat BrouwVisie van mening is dat je meteen gaat brouwen bij het maken van een recept, het lijkt me dat dit in praktijk echt nooit voorkomt?

Dat is simpel op te lossen door de datum te veranderen.

Niet 2 brouwsessies te gelijk is dus een bewuste keuze van de programmeur. Jammer..

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Hopmans

• Super lid
« Reactie #26 Gepost op: 22-05-2011 17:56 u »
Ik ken een brouw-programma die wel meerdere keren geopend kan worden.

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #27 Gepost op: 22-05-2011 21:05 u »
Niet 2 brouwsessies te gelijk is dus een bewuste keuze van de programmeur. Jammer..

Heeft mede met de database te maken... en dat heeft ook weer voordelen. Geen enkel programma is 100% volledig of ideaal. BrouwVisie is dat ook niet.

Tags: