De nieuwe cct. van Ninox worden geleverd

Gestart door Hai, 26-04-2011 13:16 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John

Nou ik zal me er ook eens mee bemoeien: Ik snap die mensen die een bedrag hebben (aan)betaald wel(en het zal echt niet om enkele tientjes gaan): er zijn herhaaldelijk afspaken gemaakt mbt het leveren van de CCT's. Afspraken dienen nagekomen te worden en niet steeds worden uitgesteld lijkt me. Afspraak was heb ik begrepen dat de ketels thuis afgeleverd zouden worden. Lijkt me een beetje merkwaardig dat mensen naar de werkplaats zouden moeten komen. Lijkt me dat NINOX verplicht is op EIGEN INITIATIEF duidelijke afspraken te maken met de kopers!

Aanbieden van een mooi produkt (want zo ziet het er uit!!!) is geen kunst, uitleveren blijkbaar wel...

Groet John

Hopmans

Afspraken en financiële regelingen maak je met het desbetreffende bedrijf, en niet via een hobby brouwforum.
Het is wel spectaculair leesvoer om te zien dat er mensen een volledig bedrag van tevoren hebben neergeklapt
in een impulsieve bui, maar het is niet de manier om te communiceren met de maker van de CCT's.
Naar mijn inziens schaadt dit zowel de kopers als de verkoper.


Jacques

Citaat van: Hopmans op 15-06-2011  06:58 uEr bestaat ook nog zoiets als een telefoon.
Of rij eens langs de werkplaats.
Vind hij misschien nog leuk ook.

Of niet als hij rust nodig heeft!

Uit bepaalde bronnen heb ik begrepen dat dit het geval is. Vervelend voor degenen die materialen bij hem besteld hebben (ook ik behoor daartoe omdat ik een kraan besteld had) maar het beste is nu Niko even op adem te laten komen. Gezondheid gaat voor alles.

John

Dacht toch echt dat ik een reaktie geplaatst had... John

Jacques

Citaat van: John op 15-06-2011  09:38 uDacht toch echt dat ik een reaktie geplaatst had... John

Per ongeluk op de backspace-toets gedrukt?

Tsjerk

Is onze "tankbouwer" alweer terug van vakantie?   ::)

Oscar

Volgens mij wel...er zijn al weer mailtjes verstuurd.... :)

Kimosabe

Citaat van: Oscar op 22-06-2011  13:55 uVolgens mij wel...er zijn al weer mailtjes verstuurd.... :)

Nu nog de tanks...

davadox

Iemand al in bezit van de CCTranentrekker?

Hopmans

Had jij er ook één besteld?
Je kan ff bellen natuurlijk.


davadox

Citaat van: Hopmans op 25-06-2011  18:53 uHad jij er ook één besteld?
Je kan ff bellen natuurlijk.
Nee ik wacht even af hoe het met de andere mensen afgehandeld word dus ik was benieuwd hoe ver het daarmee was.

John

Citaat van: davadox op 25-06-2011  19:00 uNee ik wacht even af hoe het met de andere mensen afgehandeld word dus ik was benieuwd hoe ver het daarmee was.

ALS het afgehandeld wordt...

Jacques

Citaat van: John op 25-06-2011  21:27 uALS het afgehandeld wordt...

Kom kom, niet zo negatief. Er is geen reden om te twijfelen aan de goede bedoelingen van Niko. Ik ga er van uit dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Het heeft even tijd nodig.

Tsjerk

Citaat van: Jacques op 25-06-2011  22:41 uKom kom, niet zo negatief.

Maar wees naïef. :clownsmile:

Jacques

Citaat van: Tsjerk op 25-06-2011  23:04 uMaar wees naïef. :clownsmile:

Eerder geduldig!

Ik neem aan dat indien Niko niet kan leveren hij eventueel betaalde bedragen terugbetaalt. Maar zo ver is het nog niet. Ik ken verschillende mensen met een burn-out. Die hadden maanden nodig om weer een beetje te kunnen functioneren. Op basis van signalen die mij bereikt hebben ga ik er van uit dat dit het probleem is.

Nerro

Ook dan is het gebrek aan ondubbelzinnige communicatie natuurlijk erg fout. Zeg dan dat het pas over een paar maanden geregeld wordt en laat je klanten kiezen of ze willen wachten of niet. Slecht nieuws is echt beter dan geen nieuws.

Jacques

Citaat van: Nerro op 26-06-2011  01:43 uOok dan is het gebrek aan ondubbelzinnige communicatie natuurlijk erg fout. Zeg dan dat het pas over een paar maanden geregeld wordt en laat je klanten kiezen of ze willen wachten of niet. Slecht nieuws is echt beter dan geen nieuws.

Iemand met een burn-out heeft nergens puf voor. Dus ook niet om te communiceren. Alles is te veel.

Maar misschien is het goed om de omvang van het aantal betaalde bestellingen in beeld te brengen. Met andere woorden is het een groot probleem of blijft het beperkt tot 2 of 3 man. Voor die personen is het natuurlijk heel vervelend maar daar kan Niko of mensen rond Niko iets mee regelen.

William

Citaat van: Jacques op 26-06-2011  10:22 uMaar misschien is het goed om de omvang van het aantal betaalde bestellingen in beeld te brengen. Met andere woorden is het een groot probleem of blijft het beperkt tot 2 of 3 man. Voor die personen is het natuurlijk heel vervelend maar daar kan Niko of mensen rond Niko iets mee regelen.

Maar dat lijkt me niet iets om publiekelijk op dit forum in kaart te brengen. Misschien moet iemand dat doen die iets besteld heeft (Hai ?) en dat die even als buffer tussen Niko en de rest fungeert (voor wat betreft communicatie) als het om veel mensen gaat.

En misschien communiceert Niko wel maar niet meer via het forum en doen de mensen met een geplaatste bestelling dat ook niet meer.

Jacques

Waarom ik zo voorstelde is omdat ik het idee heb dat er veel hobbybrouwers hier aan het mopperen of aan het commentaar aan het leveren zijn terwijl ze niets besteld en betaald hebben.

Mogelijk komt dit omdat ze de hoop hadden voor weinig geld een hele mooie CCT aan te kunnen schaffen.
Dat komt er misschien wel maar daarvoor zullen ze even geduld moeten hebben.

Om een einde aan deze klaagzang te maken sluit ik dit topic. De communicatie met Niko zal op een andere wijze moeten gebeuren door mensen die nu hun gekochte spullen niet geleverd krijgen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.