Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Bij wie mag ik een keertje meekijken  (gelezen 3808 keer)

Offline Rowan Huigen

• Super lid
  • Land: nl
  • Smaakt het naar meer, dan brouwen we nog een keer.
Bij wie mag ik een keertje meekijken
« Gepost op: 17-03-2011 07:51 u »
Hallo forummers.

Ik brouw nu al een tijd en heb ongeveer 10 brouwsessies met mijn HERMS achter de rug.
Graag wil ik mijn eigen ervaringen naast die van iemand anders leggen en hierover van gedachten wisselen. Zeer zeker zullen hier dan wat mij betreft verbeteringen uitkomen.

Het lijkt mij op de eerste plaats leuk om eens bij iemand op bezoek te gaan die aan het brouwen is.
Voel je hier ook wat voor of kan je mij wat vertellen laat het even in deze draad weten.

Als beloning neem ik wat eigen gebrouwen bier voor je mee.

Gr. Rowan  :proost:

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
Re: Bij wie mag ik een keertje meekijken.
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2011 09:44 u »
Je bent welkom in Berghem, ik brouw wel vaak op vreemde tijden. Afgelopen zondag om 6 uur begonnen, soms brouw ik van 4 tot 11 in de avond. Heb nu niets in de planning staan (een weekeinde rust) maar zal zeker nog veel brouwen de komende maanden. Stuur me elke week een mail (muifelbrouwerij@gmail.com) voor de laatste brouwplanning. Dit geldt ook voor John uit omgeving Eindhoven die een keer wilde komen kijken.

Offline Rowan Huigen

• Super lid
  • Smaakt het naar meer, dan brouwen we nog een keer.
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2011 09:48 u »
Hey leuk Mo, hier ga ik gebruik van maken.
Ik zal je asap een mail naar muifelbrouwerij sturen

Gr. Rowan

Offline RGeraads

• Super lid
    • Brouwerij Stijl
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2011 10:02 u »
Ook mij lijkt het interessant om eens bij iemand mee te kijken. Is het misschien een idee om een soort van brouwkalender te maken waarop een ieder kan zetten wanneer hij of zij gaat brouwen waar andere mensen dan eventueel bij aan kunnen sluiten? Uiteraard alleen als hij of zij wil dat iemand mee komt kijken/ helpen. En dan ook eventueel een maximum aantal mensen die de brouw(st)er erbij wil hebben? Het lijkt mij inderdaad wat Rowan zegt dat je hier ontzettend veel van kan leren!

Offline Oscar

• Beheerder BrouwVisie
  • Super lid
  • BrouwVisie, brewvision, brauVision...
    • De Bier Brouwer
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2011 11:26 u »
Rowan,

In Enschede ben je welkom!  :) en Rgeraads ook.  :)

Offline Remy

• Junior lid
  • **
  • Hobbybrouwerij De Bierloods
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2011 02:40 u »
Op 8 april is iedereen welkom op de big brew van het Bersche Bierbrouwersgilde bij biercafé Z'Onder Zeil in Steenbergen (www.zonderzeil.nl).
Er zullen dan hopelijk minimaal zo'n 6 brouwers actief zijn. Dus wie wil komen kijken, je bent van harte welkom

Offline MO

• Beheerder
  • Super lid
    • Muifelbrouwerij
Re: Bij wie mag ik een keertje meekijken
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2011 08:20 u »
Komend weekeinde wordt er ook in Gulpen gebrouwen (link).

Offline Tsjerk

• Super lid
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2011 13:09 u »
Op 8 april is iedereen welkom op de big brew van het Bersche Bierbrouwersgilde bij biercafé Z'Onder Zeil in Steenbergen (www.zonderzeil.nl).
Er zullen dan hopelijk minimaal zo'n 6 brouwers actief zijn. Dus wie wil komen kijken, je bent van harte welkom

De Big Brew is toch op 7 mei 2011?

Offline Remy

• Junior lid
  • **
Re: Bij wie mag ik een keertje meekijken
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2011 14:56 u »
Dat klopt inderdaad, het gilde noemt het zelf ook geen bigbrew. Maar we gaan in ieder geval met z'n allen brouwen.

Tags: