Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: warmtewisselaar te koop  (gelezen 2789 keer)

Offline peter.gelder

• Vol lid
  • Land: nl
warmtewisselaar te koop
« Gepost op: 16-03-2011 14:05 u »

KOELER IS VERKOCHT

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Brouwbedrijf

• Senior lid
  • http://www.jeroms.nl
    • JEROM's
Re: koelspiraal gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2011 14:32 u »
Ninox heeft hele mooie gemaakt, ik heb er één daarvan. Wellicht kan je vragen of hij er nog meer heeft of kan maken.
Zie ook elders op dit forum.

Offline peter.gelder

• Vol lid
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2011 20:53 u »
Waar kan ik die ninox vinden, neem aan dat het een lid is? Kan dat niet vinden?! groet Peter

Offline Herman

• Maischen doe je in een koelbox! (of in een grainfather)
  • Beheerder
  • Super lid
  • www.biergildegroningen.nl
    • Groningsch Bier- en wijnmakersgilde
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2011 20:56 u »
Bovenaan zie je een link leden, hier kun je zoeken naar leden (..). Ook de zoekfunctie kan je dit antwoord geven, even zoeken op NINOX. Verder zou ik als ik jouw was je emailadres niet zo open en bloot op het forum zetten (tenzij je graag spam wilt). Mensen kunnen je dan een persoonlijk bericht sturen, of reageren in dit topic.

Verder is het goed gebruik je even voor te stellen, welkom Peter.

Tags: