Cadeaubonnen Brouwmarkt tegen 10% korting

Gestart door BenG, 06-02-2021 12:32 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BenG

Ik heb een aantal Braumarkt tegoedkaarten die ik wilde gebruiken voor spullen die Braumarkt niet meer in het assortiment heeft zitten.

Daarom wil ik ze van hand doen.
Ze zijn € 100/kaart, en ze werken als prepaid kaart dus je kunt ze in meerdere keren uitgeven. Ze zijn nog geldig tm november 2022.
Vaste prijs, 90 euro per kaart. Dus als je aankopen wilt doen bij Brouwmarkt heb je mooi 10% korting.





Nadere toelichting:
In november 20 wist ik nog niet precies wat ik wilde maar ik was er wel al mee bezig. Toen kwam op Braumarkt de black friday actie waarbij 10% korting was op alles. Ook op cadeaubonnen.

Ondertussen weet ik dat ik iets wil bouwen met SS brewtech ketels, maar deze zijn nu uit het assortiment gehaald en zegt Braumarkt: "we weten niet of en wanneer we nog een levering van SS brewtech krijgen. Dus ik moet ergens anders wat aanschaffen.

Jacques

De reacties op dit topic zijn afgesplitst en verplaats naar Kletsen.
Het is namelijk niet de bedoeling dat in dit board discussies gevoerd worden over de artikelen die te koop worden aangeboden.

BenG

Kick
Heeft niemand interesse? Is toch een makkelijke korting die je meepakt met deze cadeaubonnen

BenG

Ik heb er reeds 2 verkocht maar ik heb er nog 2 liggen, iemand?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.