Waterbadkoeler en ongedierte bestrijding?

Gestart door Martijn0172, 28-07-2019 21:05 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martijn0172

Vandaag kwam ik bij een kennis een waterbadkoeler tegen tussen een partij oude zooi. Ik mocht de koeler meenemen, de roerder werkt in ieer geval en de motor slaat ook aan. Binnenkort even het koelvermogen testen.

Wat apart is is dat er stickers van een ongediertebestrijder op zat en er ook een fijn grijzig poeder in ligt. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het ongediertebestrijdingsbedrijf ook van een biertje houdt, of dat er een val in de buurt stond. Ik kan me haast niet voorstellen dat het een waterbadkoeler zelf gebruikt wordt in de ongedierte bestrijding?







Martijn0172

Ik ben er in de tussentijd achter gekomen dat het grijze in werkelijkheid groen is (ik ben kleurenblind) en oxidatie van het koper is.

bierinjisp

Hoogstwaarschijnlijk is het een locatieaanduiding van de ongediertebestrijder. Er heeft wellicht een lokdoos naast gestaan.

Martijn0172

Ja daar ging ik in eerste instantie vanuit, maar het groene poeder wat ik niet kon plaatsen bracht mij in verwarring.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.