Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Gezien bij bva: kookketel 50 liter op krachtstroom  (gelezen 2805 keer)

Offline aldo

• Super lid
  • Land: nl
  • op reis door smaakland
    • mijn feestboek

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline toon van den broek

• Super lid
Re: Gezien bij bva: kookketel 50 liter op krachtstroom
« Reactie #1 Gepost op: 04-03-2011 13:29 u »
Wat een gedoe om iets te kopen via zo'n veilingsite zeg! Behalve dat er een hele boel bijkomt -volgens mij zeker zo'n 20% - is ook het minimumbod nog niet gehaald. Je moet dus eerst eindeloos blijven bieden voor je er achter komt hoe hoog dat is, en dan zit je er ook aan vast dus.
En dat terwijl je geen enkele informatie over het product hebt.
Niet mijn manier om wat te kopen.
Toon.

Offline aldo

• Super lid
  • op reis door smaakland
    • mijn feestboek
« Reactie #2 Gepost op: 04-03-2011 13:53 u »
Ook mijn ding niet hoor Toon  ;D ... Kwam via iemands blog op deze site terecht.

Offline Albertus

• De Roode Toren
  • Super lid
  • Bibo Ergo Sum
    • Brouwerij Onder de Boompjes
« Reactie #3 Gepost op: 04-03-2011 14:17 u »
Wat een gedoe om iets te kopen via zo'n veilingsite zeg! Behalve dat er een hele boel bijkomt -volgens mij zeker zo'n 20%- is ook het minimumbod nog niet gehaald. Je moet dus eerst eindeloos blijven bieden voor je er achter komt hoe hoog dat is, en dan zit je er ook aan vast dus.
En dat terwijl je geen enkele informatie over het product hebt.

Zo werkt het niet. Het minimumbod is het eerste bod dat geplaatst wordt, wanneer niemand anders biedt ben je de eigenaar. Er komt ongeveer 47 % bij (veilingkosten en daaroverheen btw). Toch kun je er af en toe aardige dingen kopen, vooral als het om niet courant spul gaat.

Bert

Offline aldo

• Super lid
  • op reis door smaakland
    • mijn feestboek
« Reactie #4 Gepost op: 04-03-2011 20:39 u »
Zo werkt het niet. Het minimumbod is het eerste bod dat geplaatst wordt, wanneer niemand anders biedt ben je de eigenaar. Er komt ongeveer 47 % bij (veilingkosten en daaroverheen btw). Toch kun je er af en toe aardige dingen kopen, vooral als het om niet courant spul gaat.

Bert

Uhhh zo werkt het daar wel... de verkoper zet een minimumprijs, wordt er minder geboden mag de verkoper besluiten dat de verkoop niet door gaat.
(Druk maar eens op die vraagteken achter: "Status: Het minimumbedrag is nog niet behaald.")

Tags: