Kamperen bij het ONK 2011: Pre-ONK & After Party

Gestart door Oscar, 18-02-2011 12:48 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar


Brouwbedrijf

Brouwbedrijf, Jeroen Mulder heeft zich aangemeld voor de camping.
:degroeten:

Henielma

Zojuist heb ik me ook aangemeld voor een campingplek voor de vrijdag- en zaterdagavond.

Herman

De mensen die zich aanmelden krijgen een mailtje van ons terug ter bevestiging, dit is een handmatige actie (dus duurt het soms even).

Adrie

Ik kom ook twee nachten. En ik BBQ uiteraard graag mee.

Oscar

Gezellig... reeds gereserveerd neem ik aan?  :)

EBC

Ik heb zojuist een kampeeraanvraag gedaan voor vrijdag en zaterdag.
BBQen doe ik natuurlijk ook!

Of ik bier in zal sturen, daar ben ik nog niet uit.  ;)

RobinB

Aangemeld voor de camping!

De bieren weet ik nog niet, ik heb niet veel meer voorradig en dat is al iets op leeftijd (ttv het ONK bijna 1 jaar).
Misschien kan ik binnenkort nog iets brouwen... en anders maar alleen voor de gezelligheid!

Oscar

Citaat van: RobinB op 08-03-2011  21:34 uen anders maar alleen voor de gezelligheid!

Tsja..een kratje commersieel op het pre-onk/afterparty ?  ;D ;D ;D

RobinB

Dat zal de laatste optie zijn, of Leffe in mijn wunderbar (speciaal voor Hoppie dan)... ;D

Herman

Hoezo? Komt 'ie dan? Zou wel gezellig wezen!

Oscar


Huub Krekels

Met Hoppie weet je het maar nooit. Zo veranderlijk en verrassend als het weer.  ^-^

dennis

Renske en ik komen op zaterdag.  We willen graag meedoen met de bbq en blijven kamperen.

Oscar


dennis

Citaat van: Oscar op 09-03-2011  11:13 uOke, reeds gereserveerd?  :)

Uh, jaaaha. 
Moest even opzoek hoe/waar dat ook alweer moest.  Is reserveren voor de bbq ook nodig of is dat bij deze gedaan?

DP

 :o

Voor diegene die nu honger hebben is het niet aan te raden de onderstaande link te kiezen!

Verder heb ik in de link een pdf file staan met mijn voorstel voor de barbecue.
De kosten zijn dan € 14,00 per persoon. Kijk er even naar en eventuele vis of vegetarische wensen
doorgeven.

Laat maar horen of dit wat is, anders pas ik het aan.
www.dpkoeriers.nl/onk 2011.pdf
Groet Dave  :degroeten:

Oscar

Citaat van: dennis op 09-03-2011  12:49 uIs reserveren voor de bbq ook nodig of is dat bij deze gedaan?

Als je op de lijst staat in de eerste post dan heb je gereserveerd en ben je tot betaling verplicht  ;D ;D ;D

dennis

Citaat van: DP op 09-03-2011  12:56 u:o

Voor diegene die nu honger hebben is het niet aan te raden de onderstaande link te kiezen!
Nou heb ik toch geklikt... *knor*!

Citaat van: DP op 09-03-2011  12:56 uVerder heb ik in de link een pdf file staan met mijn voorstel voor de barbecue.
de kosten zijn dan € 14,00 per persoon. Kijk er even naar en eventuele vis of vegetarische wensen
doorgeven.
Ziet er goed uit hoor!

EBC

Citaat van: DP op 09-03-2011  12:56 uLaat maar horen of dit wat is, anders pas ik het aan.
www.dpkoeriers.nl/onk 2011.pdf
Groet Dave  :degroeten:

Lijkt me ruim voldoende...maar ik mis de drank, moeten we die zelf meenemen?

MIsschien een stokbroodje meer? En de cocktailsaus omruilen voor satesaus?

Wil iemand mijn speklap ruilen voor een satestok?

DP

Citaat van: EBC op 09-03-2011  17:12 uLijkt me ruim voldoende...maar ik mis de drank, moeten we die zelf meenemen?
Ik kan je adviseren: Berghs bier, Graaf Dicbier, Broeder Everardus, Zuster Agatha, Kinhem Hermelijn of Fazant bier (wel zelf ff betalen hé)
laat maar horen!  :biersmile:
Citaat van: EBC op 09-03-2011  17:12 uMIsschien een stokbroodje meer? En de cocktailsaus omruilen voor satesaus?
Stokbroodje meer is geen probleem, de cocktail saus is erg lekker maar ik kan daar een halve kilo afdoen en bij de satesaus er bij doen.
Citaat van: EBC op 09-03-2011  17:12 uWil iemand mijn speklap ruilen voor een satestok?
Het lijkt mij dat we alles per product op een schaal doen, en niet per persoon een schaal.
dat geeft de gelegenheid dat de FORUMGLADIATOREN zich kunnen uitleven met elkaar toch!
 :stokpaard:  :duel: (weet je nog) (draadje Hobbybrouwdag 2011)


Groet, DP  :degroeten:

EBC

Citaat van: DP op 09-03-2011  17:53 uIk kan je adviseren: Berghs bier, Graaf Dicbier, Broeder Everardus, Zuster Agatha, Kinhem Hermelijn of Fazant bier (wel zelf ff betalen hé)
Groet, DP  :degroeten:

Haha  ;D Nee hoor, dat zijn allemaal commerciële bieren. Die mogen niet meedoen op het ONK.

Nou ja, ik dan maar een hobbybiertje meenemen... ;)

Huub Krekels


Rowan Huigen

Donders dat gaat gezellig worden en het eten lijkt mij prima geregeld.
Ik ga toch mijn best doen om hierbij te kunnen zijn.

Maar hoe zit het dan met die doppen als je bier wilt insturen, ik heb koperkleurige doppen?
Verven  ^-^

Gr. Rowan  :biersmile:

DP

Citaat van: Rowan Huigen op 10-03-2011  20:15 uDonders dat gaat gezellig worden en het eten lijkt mij prima geregeld.
Ik ga toch mijn best doen om hierbij te kunnen zijn.

Maar hoe zit het dan met die doppen als je bier wilt insturen, ik heb koperkleurige doppen?
Verven  ^-^

Gr. Rowan  :biersmile:

Koper kleurig? Geen goudkleurig toevallig?
Goudkleurig is toegestaan. eventueel omdoppen.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.