Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Set brouwketels incl hevelfilters eur 130 VERKOCHT  (gelezen 639 keer)

Offline jan-jaap

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Set brouwketels incl hevelfilters eur 130 VERKOCHT
« Gepost op: 22-02-2021 20:59 u »
Wegens aanschaf Grainfather mijn brouwset te koop. Ketels ca 50l , ideaal voor brouwsels tot ca 30l, klaar om mee te brouwen !
zie marktplaats voor de foto's . In Usquert, prov Groningen
Ketels worden niet verzonden

RVS Warmwater ketel, rvs maischketel en rvs kookketel met 2 hevelfilters samen eur 130
Elke ketel heeft een uitloop kraan. Losse rvs ringen die er evt nog op te lassen zijn voor grotere capaciteit krijg je erbij

https://link.marktplaats.nl/m1670279172?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline jan-jaap

• Eerste berichten geplaatst
  • *
  • Land: 00
  • Hobbybrouwen.nl is mijn informatiebron
Re: Set brouwketels incl hevelfilters eur 130
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2021 16:21 u »
Verkocht.

Tags: