Bestekoopgids

Gestart door vanduijneveld, 06-05-2015 17:44 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dirk

http://www.algin-chemie.de/ dit is ook wel een interessante leverancier, levert ook aan particulieren via ebay en amazon.

Eric v B

Citaat van: dirk op 14-09-2017  10:26 uhttp://www.algin-chemie.de/ dit is ook wel een interessante leverancier, levert ook aan particulieren via ebay en amazon.
Alleen het adres wekt al voldoende vertrouwen:
   
Algin-Chemie
Inhaber: Ulrich von der Heide
Brauereistrasse 39a
19306 Neustadt-Glewe
Telefon: 038757-555160  Mail: faktura@algin-chemie.de


Benji Voesenek

Ik ben op zoek geweest naar een filterplaat heb heb deze uiteindelijk redelijk goedkoop kunnen kopen.
Dit is de geperforeerde plaat die ik uiteindelijk heb gekocht.
https://perfox.nl/?product=r2t3-rvs-1000x500x1-mm

Ik kon deze leverancier niet vinden op de site dus ik dacht deel hem maar eventjes.
Hieronder een foto van de plaat:


De echte afmetingen van de plaat zijn echter 99,5 cm bij 49,5 cm.
Aan beide korte zijden zit ongeveer 0,5 cm die niet geperforeerd is.
Uiteindelijk heb je 98,5 cm bij 49,5 cm bruikbare plaat dus let hiermee op!

Succes :proost:


lier


FransHilly


Jeroen76

Leuk en aardig zo'n topic maar 75% van de linkjes zijn inmiddels gebroken dus lijkt zo'n 'lijst' mij praktisch onbruikbaar.

Gr. Jeroen


Puck

Citaat van: Franz von Hillfizzle op 21-05-2020  13:37 uDus als ik de eerste post doorlees zou ik een verzameling moeten zien van alle geplaatste linkjes? (Afhankelijk van hoe snel dit wordt bijgewerkt dan [emoji4])

Ik kwam deze net tegen: walsenmolen - aliexpress.

Ik weet alleen niet wat de algemene mening is van Chinese spullen (kwaliteit en vertrouwen in leverancier).

https://nl.aliexpress.com/item/32864732522.html?src=google&_randl_currency=EUR&_randl_shipto=NL&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Gploogle_7_shopping&aff_atform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&albagn=888888&albcp=6459980570&albag=76980386066&trgt=743612850714&crea=nl32864732522&netw=u&device=m&albpg=743612850714&albpd=nl32864732522&gclid=Cj0KCQjwzZj2BRDVARIsABs3l9LVxlOoyQ2rutea_GnZzT8JCgW3DNtZHK3_QJFNvIWeSoFf_Mx7-F8aArNMEALw_wcB&gclsrc=aw.ds


Let bij het kopen in China nu extra op met de verzendkosten. Ik zie aanbieders op Ali die onder de streep goedkoper zijn. En vergeet natuurlijk niet alle andere kosten die erbij komen zoals bijvoorbeeld eventuele inklaringskosten. Soms is het beter om het gewoon in Nederland, Duitsland of België te kopen. Ook is het mogelijk dat het allemaal wat langer duurt voordat je artikelen vanuit China thuis bezorgd worden. De moutmolen heb ik in het verleden wel eens goedkoper gezien bij Nederlandse aanbieders en dat deze zijn ook afkomstig vanuit China. Voordeel is wel dat als er een productiefout inzit je gelijk kan ruilen mits de aanbieder een molen nog op voorraad heeft. Oh en graag de link aanpassen (zoals in citaat) zodat het geen mobiele link meer is.

lhn-64

Citaat van: Jeroen76 op 21-05-2020  13:42 uLeuk en aardig zo'n topic maar 75% van de linkjes zijn inmiddels gebroken dus lijkt zo'n 'lijst' mij praktisch onbruikbaar.

Gr. Jeroen

Ben sinds een poos ook weer eens actief aan het lezen op dit geweldige forum. Ik ben het volledig met Jeroen eens, de lijst met links moet geupdate worden of dit topic verwijderd. Als driekwart van de links niet meer werkt, wat is dan de waarde om dit topic een zo prominente plaats in de lijst te geven?

Jan de Graaff

Citaat van: lhn-64 op 02-05-2021  00:13 uBen sinds een poos ook weer eens actief aan het lezen op dit geweldige forum. Ik ben het volledig met Jeroen eens, de lijst met links moet geupdate worden of dit topic verwijderd. Als driekwart van de links niet meer werkt, wat is dan de waarde om dit topic een zo prominente plaats in de lijst te geven?
Als de eerste post uit 2015 is, dan weet je het eigenlijk al wel, toch?
Dat zo'n draadje als deze zo nu en dan weer eens door iemand uit de krochten van het forum opgeduikeld wordt en weer eventjes nieuw leven ingeblazen krijgt, wil niet meteen zeggen dat een draadje ook verwijderd moet worden.
Er kan nog steeds nuttige informatie instaan.

Je zult toch zelf je verwachtingen voor wat betreft de geldigheid van gedeelde links moeten aanpassen aan wat realistisch is op basis van de datum waarop deze gepost zijn...

En voor wat de 'prominente plek op de lijst' betreft: zolang er iemand een nieuw bericht in plaatst, blijft het draadje bovenaan staan..

lier

Nou nou, het topic wordt gevuld door brouwers die een ander willen helpen en geholpen hebben dus beetje respect mag best.

Natuurlijk zijn veel links verouderd maar vaak helpen ze je wel op de goede weg al is het alleen maar om de juiste zoektekst te vinden of brengen ze je op een goed idee.

Als alle topics die verouderde info bevatten moeten verwijderen kunnen we net zo goed stoppen, dus lekker laten staan dit topic wat mij betreft

Jan_van_Westland

Het valt mij op dat deze lijst een aantal dode links bevat. Gezien het belang van deze lijst, vooral voor beginners, maar ook voor gevorderden die op zoek zijn naar een goede prijs/kwaliteit verhouding of naar innovaties, lijkt het mij zinvol deze Sticky eens goed te updaten. Want een Sticky is niet voor niets een Sticky, maar ze moeten dan wel altijd up to date zijn! Als ik daarbij behulpzaam kan zijn dan hoor ik het wel.

Jacques

Citaat van: Jan_van_Westland op 10-07-2021  14:23 uHet valt mij op dat deze lijst een aantal dode links bevat. Gezien het belang van deze lijst, vooral voor beginners, maar ook voor gevorderden die op zoek zijn naar een goede prijs/kwaliteit verhouding of naar innovaties, lijkt het mij zinvol deze Sticky eens goed te updaten. Want een Sticky is niet voor niets een Sticky, maar ze moeten dan wel altijd up to date zijn! Als ik daarbij behulpzaam kan zijn dan hoor ik het wel.

Het bijhouden van alle links op dit forum is meer dan een dagtaak...

Maar als je wilt helpen om dit topic te updaten mag dat natuurlijk.  :)

Hobby

Wegwerpdingen/spuitjes/bekers/handschoenen.....

https://sordent.nl/collections/disposables

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.