Voorstellen: Peter

Gestart door gersom, 26-01-2011 16:26 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gersom

Hallo ik ben Peter en ben 23 jaar

Enkele jaren geleden heb ik een keer een starterset gekocht om dit te proberen. Er kwam opzich een lekker biertje uit maar heb toen eigenlijk niet meer naar de set om gekeken. 3 weken geleden kwam ik deze set tegen en heb gelijk een blik gekocht om  weer eens te proberen en wat meer informatie gezocht over een stapje verder dan blik.

Maar dit komt met de tijd wel, ben nog een student dus mega veel geld heb ik ook nog niet om uit te geven.

JeroenCV

Peter/Gersom

Wees welkom. Lees, vraag en discussieer mee op dit mooie forum.

Groet
Jeroen

rumour


Kleine_Schriek

Welkom! Wie weet waar het blikbrouwen je ooit naar brengt...  :brouwen:

rumour

Citaat van: Kleine_Schriek op 26-01-2011  20:23 uWelkom! Wie weet waar het blikbrouwen je ooit naar brengt...  :brouwen:

Hogere sferen, een geel scherm met Hobbybrouwen.nl erop en een zak graan in de schuur?

Jacques

Welkom Peter.

De eeuwige student bestaat niet meer begrijp ik. Dus op termijn komt het allemaal wel goed. Tot die tijd kun je prima uit te voeten met de diverse blikken. Voor wat meer variatie zou je verschillende gisten kunnen uitproberen. Daarvoor hoef je maar weinig te investeren.

gersom

Bedankt voor de reacties.
Ik ga de tips meenemen :D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.