Tournee Generale seizoen 2 vanaf 19-01-2011

Gestart door VEMP, 10-01-2011 18:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teuntje1992

Citaat van: Orangeloo op 11-08-2015  17:11 uAls iemand Seizoen 1 nog heeft hou ik mij ook aanbevolen.  :brouwen:

Ik heb seizoen 1 wel voor je. Heb je een PB Gestuurd

joosting87

Citaat van: Jerome op 11-08-2015  16:52 uNetflix heeft alle seizoenen. Weet niet of je daarmee geholpen bent...
Ik kan ze niet vinden op netflix... vreemd[emoji16]

HuygenMeester

Citaat van: joosting87 op 11-08-2015  19:31 uIk kan ze niet vinden op netflix... vreemd[emoji16]
Ik heb deel 1,2 en 3 van tv op dvd gezet. ik hoor wel of je interesse hebt of ik een kopie ervan maak. (tegen kostprijs van dvd en verzending/of eigen bier)
 :degroeten:
Huygenmeester

mvdhiele

Ik heb hier ook nog seizoen 1 liggen op DVD, dus mocht er nog iemand zijn die interesse heeft?
 :P

Jerome

Citaat van: joosting87 op 11-08-2015  19:31 uIk kan ze niet vinden op netflix... vreemd[emoji16]

Ik ben ze aan het herbekijken op Netflix. Heb wel een Belgische account.

_M_M_

Ik heb het ook geprobeerd maar in Nederland is het niet beschikbaar[emoji24]

Johannesdeloper

Er staan wat afleveringen van seizoen 2 op youtube en met een beetje verder googlen met keywords xvid tourneegenerale vind je er meer.

joosting87

Citaat van: Jerome op 12-08-2015  09:54 uIk ben ze aan het herbekijken op Netflix. Heb wel een Belgische account.
Ah dat zal het zijn. In Nederland zijn ze er niet[emoji16]

biertje

Als iemand mij aan de eerste twee seizoenen zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn!

EDIT: Ik weet dat het op YouTube staat, maar die kwaliteit maakt mij horendol.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.