Broekzakstarter

Gestart door Ronnie, 04-01-2011 10:50 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronnie

Nadat je het pakje Wyeast de startklap hebt gegeven en even goed geschud om te mengen, steek je die smackpack gewoon in je broekzak.
Loop er zo die dag mee rond, doe je werk...
Het heeft de goede temperatuur en is wat in beweging.
Komt hierdoor vlotter op gang. Ideaal om een wat oudere starter een handje te helpen.  ;)

Derob

Wel op tijd uit je zak halen  ;)

Geeft wat beweging merkbaar betere/snellere resultaten?

Nils

Ik weet niet hoe groot jouw broekzakken zijn....maar als zo'n ding begint op te bollen...

Piet_v

Citaat van: Nils op 04-01-2011  18:41 uIk weet niet hoe groot jouw broekzakken zijn....maar als zo'n ding begint op te bollen...
Als ge die zin uit context leest ...  >:D

Albertus

Een geniaal idee lijkt mij.
Schudden en verwarmen tegelijk, alle trucs om een weerbarstige gist aan het werk te krijgen.

Bert

de sleutel

Lijkt mij ook een zeer goed idee en bruikbaar.
Ga het binnenkort proberen

 :degroeten: de Sleutel

Jacques

Goed idee Ronnie!  :duimop:
Zelf steek ik zo'n pakje wel eens in mijn blouse. Het pakje ligt dan op mijn buik en daar is voldoende plaats...

Ronnie

Citaat van: Derob op 04-01-2011  18:25 uGeeft wat beweging merkbaar betere/snellere resultaten?

Ja hoor  ;)

Citaat van: Jacques op 04-01-2011  23:02 uZelf steek ik zo'n pakje wel eens in mijn blouse. Het pakje ligt dan op mijn buik en daar is voldoende plaats...

Ook goed natuurlijk  ;)

Citaat van: Piet_v op 04-01-2011  21:58 uAls ge die zin uit context leest ...  >:D

Er zit toch geen stok in die smackpack ?  >:D

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.