Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Tip van flip  (gelezen 5803 keer)

Offline EBC

• Super lid
  • Land: be
  • Beer blings us together.
    • Perron Bieren
Tip van flip
« Gepost op: 03-01-2011 22:16 u »
Als je niet wilt dat anderen reageren, dan gooi je de boel gewoon op slot!

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Land: nl
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: Tip va flip.
« Reactie #1 Gepost op: 03-01-2011 22:27 u »
Als je niet wilt dat anderen reageren, dan gooi je de boel gewoon op slot!

Dan moet ik als een politieagent alles in dit board op slot zetten. Ook niet handig.

Ik denk dat ik mij maar ga accepteren dat er gereageerd wordt.
Wel jammer want ik had zo iets willen hebben als Rebie. Dus tips met niet al te veel discussie.

Maar kennelijk moet er bij een goed bedoelde suggestie toch steeds  verteld worden hoe het anders kan of hoe men er zelf mee omgaat. Nou ja, laat het dan maar gebeuren, maar blijf alsjeblief ontopic. Babbelen kan in het Praatcafé.

Offline Adrie

• Super lid
  • Wie zijn bier eert, kiest voor vloeibaar
    • Brouwerij Het Witte Paard
Re: Tip van flip
« Reactie #2 Gepost op: 04-01-2011 09:01 u »
Eigenlijk denk ik dat dat ook wel goed is. Anders krijg je tien tips voor hetzelfde brouwonderdeel en weet nog steeds niemand wat nou het beste is.

Offline Hopmans

• Super lid
« Reactie #3 Gepost op: 04-01-2011 09:07 u »
Eigenlijk denk ik dat dat ook wel goed is. Anders krijg je tien tips voor hetzelfde brouwonderdeel en weet nog steeds niemand wat nou het beste is.

Gewoon zelf de boel op slot zetten.
De tip van de week was een geintje overigens.
Alhoewel het wel een middel is wat je niet na hoeft te spoelen,
maar dat geldt ook voor Chemipro Acid, Starsan etc.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #4 Gepost op: 04-01-2011 21:43 u »

Wat het beste is weten we nooit! Een tip wil niet zeggen dat iets het beste is, het is een idee waar iemand anders wat aan heeft. Nu (ontopic) reacties uiteindelijk toch zijn toegestaan kan je aan de reacties zien of een tip waardevol is of niet. Maar laat alsjeblieft iedereen in zijn waarde. Aan roepen dat iets onzin is hebben we niet zo veel aan. Met opbouwende kritiek komen we denk ik een stuk verder.

Tags: