Drukvaatjes 10 en 20 liter

Gestart door Herman, 02-01-2011 23:35 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herman

In Roden zit een leverancier/producent van drukvaatjes. Hier kun je de bekende koppelingen en vaatjes krijgen. Op hun website geven ze aan momenteel te beschikken over 2e hands 10 en 20 liter vaatjes.

http://www.dejongimex.nl/produkten/tweedehands-tanks.html

Groet,
Herman

Jacques

Hoi Herman,

Heb je enig idee van de prijzen? Op de website zie ik die niet.

Herman

Nee, prijzen ken ik helaas niet. Ik heb vernomen dat ze ook aan Candirect leveren. Je zit hier hoe dan ook dicht op de bron, wellicht kunnen mensen die de prijs hebben opgevraagd dit hier vermelden. Ik ben zelf voorzien van voldoende vaatjes.

Caspar

2e hands 10 liter vaatjes zijn vrij schaars... Ik heb voorlopig echter niets nodig (met vijf 18 liter fustjes kan ik wel even vooruit ;) )

Tsjerk

Ik heb net even gebeld. Hij vraagt maar liefst € 80,= per stuk.  :nut:

Dus maar snel bestellen bij Candirect of Van der Kooy. Dan heb je twee voor het zelfde geld!

Caspar

Pfoei, daar kan je ook nieuwe vaten voor kopen!

wiwi

€ 80  :o Een jaar of twee geleden heb ik voor 80 Euro 5 vaatjes van Jelle gekocht, wel zelf te reinigen en er nieuwe dichtingen op steken.

Herman

Ok dan, goeie tip dus ;) Is dit € 80 voor 10 liter vaatjes?

jelle

Citaat van: Herman op 03-01-2011  18:36 uOk dan, goeie tip dus ;) Is dit € 80 voor 10 liter vaatjes?
Nee voor 19 liter en het waren er 4.

De 9 litervaatjes heb ik allemaal nog zelf.
Candirect wilde ook van mij kopen maar ik beperkte mij tot kennissen. :D

Tsjerk

Tjonge, zijn die dingen echt zo schaars?
Ik ben ook van plan om over te stappen op kegs maar die 19 liter zijn wel volop verkrijgbaar toch?

Henielma

Tweedehands zijn er die 19 liter uitvoering in overvloed aanwezig. Candirect komt er bijna in om. Daarbuiten staan er minstens honderden.
Alleen die 9,5 liter uitvoering die is tweedehands vrijwel niet te koop. Wel nieuw maar dan is die niet goedkoop. Maar het is wel een prettig formaat. Tenminste voor mij.

Jacques

Citaat van: Henielma op 03-01-2011  22:11 uAlleen die 9,5 liter uitvoering die is tweedehands vrijwel niet te koop. Wel nieuw maar dan is die niet goedkoop. Maar het is wel een prettig formaat. Tenminste voor mij.

Daarom gebruik ik de 10 liter vaatjes van Heineken, die ik langdurig leen...

jelle

Citaat van: Tsjerk op 03-01-2011  22:08 uTjonge, zijn die dingen echt zo schaars?
Ik ben ook van plan om over te stappen op kegs maar die 19 liter zijn wel volop verkrijgbaar toch?
Van der Kooy heeft er ook zat.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.