Algemeen > Algemeen

Speciaalbierconsumptie

(1/2) > >>

Special John:
Hallo,

Wij zijn bezig met een onderzoek naar speciaalbierconsumptie. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn deze korte enquete (+/- 1 min) in te vullen? Hij is te vinden onder:

http://enquete.center4all.nl/index.php?accountid=1922

Bij voorbaat dank.

Gr. John

Caspar:
Hoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

Special John:

--- Citaat van: Caspar op 06-10-2004  16:59 u ---Hoi John,

Even uit nieuwschierigheid... Ben jij werkzaam voor de Texelse brouwerij of voor een marketingbureau?

Groetjes Caspar

--- Einde van citaat ---

Nee hoor Caspar, dit is een opdracht voor school. We zijn bezig met een project over speciaalbierconsumptie in Nederland, vandaar... ;)

HobbyBob:
Lijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult

Special John:

--- Citaat van: HobbyBob op 06-10-2004  19:56 u ---Lijkt me nogal vreemd, teveel de aandacht naar Texel gelegd jongens wordt dus niet ingevult

--- Einde van citaat ---
Je HOEFT niet mee te werken... :-\ Ons deel van de opdracht gaat ook voornamelijk over het gevoel/ mening over het Texelse Bier ja... Alleen jammer dat je de enquete niet in wilt vullen... (Al snap ik niet helemaal waarom dat niet zou kunnen als er aandacht naar Texel wordt gelegd ???)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie