Forumuitje 2011

Gestart door Caspar, 19-11-2010 15:52 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waar gaat jouw voorkeur naar uit voor het forumuitje 2011?

Brouwerij de Praght, Dronten.
Brouwerij de Drie Ringen, Amersfoort.
Brouwerij de Pelgrim, Rotterdam.
Brouwerij Jopen, Haarlem.

Caspar

Dag allemaal,

Laten we inventariseren wat de voorkeuren zijn voor het forumuitje 2011. Ik zou het wel fijn vinden als alleen serieus geïnteresseerde forummers stemmen, zo ontstaat een representatief beeld. Heb je zin om te komen, laat dan meteen een berichtje achter in deze draad :biersmile: .

Groet Caspar

Caspar

Ik heb wel zin om deel te nemen aan het forumuitje, voorkeur Amersfoort en Haarlem.

Adrie

Ik kom graag als de datum uitkomt (januari stroomt alweer snel vol). Mijn stem gaat naar Jopen.

Oscar

Gestemd...voorkeur Haarlem. Eventueel wil ik wel contact leggen met jopen en kijken wat er mogelijk is voor een groep Bier & brouwnerds.... ;D ;D

Caspar

Citaat van: Oscar op 19-11-2010  15:55 uEventueel wil ik wel contact leggen met jopen en kijken wat er mogelijk is voor een groep Bier & brouwnerds.... ;D ;D

Ouwe netwerker ;) , ik stuur je morgen wel ff een PB.

Big Willem

Ik zou ook graag mee gaan, mij om het even waarheen zolang het maar OV bereikbaar is :D

basterd-brewer

Ook dit jaar lijkt het me leuk om mee te gaan, er staat voor mij nog niet veel vast in januari.

Overigens heb ik de meeste interesse in Jopen.  :biersmile:

JWVG

Ik ga graag mee, maar het moet wel kunnen. Ook bij mij slibt januari al weer snel vol.

 :degroeten: JW.

Albertus

Citaat van: Oscar op 19-11-2010  15:55 uGestemd...voorkeur Haarlem. Eventueel wil ik wel contact leggen met jopen en kijken wat er mogelijk is voor een groep Bier & brouwnerds.... ;D ;D

Goed bezig Oscar :hoera:

Bert

Hopmans

Haarlem is te doen met de fiets.
Eindelijk zuipen.
 :dansen:

RobinB

Het liefst Jopen, maar dat was dan toch in combi met dat museumbezoek of zo?

Albertus

Citeer1
Algemeen / Forumuitje 2011
« door Oscar Gepost op 04-10-2010 20:44 u »
......  ik dat we alvast kunnen gaan nadenken over het Forumuitje van 2011.  IK had al even kort een ideetje.  ......
2
Peilingen / Forumuitje 2011
« door Caspar Gepost op Vandaag om 15:52 »
......  we inventariseren wat de voorkeuren zijn voor het forumuitje 2011. Ik zou het wel fijn vinden als alleen  ......


Er zijn nu twee topics met de titel "Forumuitje 2011", ,één gestart door Oscar en één door Caspar.
Kunnen die niet in elkaar geschoven worden? Ik raak de draad kwijt (letterlijk ;D).

Bert

Big Willem

Citaat van: Albertus op 19-11-2010  20:02 uEr zijn nu twee topics met de titel "Forumuitje 2011", ,één gestart door Oscar en één door Caspar.
Kunnen die niet in elkaar geschoven worden? Ik raak de draad kwijt (letterlijk ;D).

Bert

het vorige draadje was een beetje de discussie en dit is het opgeefdraadje denk ik?

RobinB

Yep, dit is de peiling, die andere de discussie.
Ze staan ook niet in hetzelfde board, dus zo groot zal de verwarring uiteindelijk niet zijn toch?
:D

Jacques

Voor mij Jopen! Het lijkt mij leuk om te kijken wat de jarenlange inspanning heeft opgeleverd. Voor bijna iedereen van ons is de brouwerij nieuw.

Alchemist

Het lijkt me leuk om volgend jaar als uitje bij Jopen in de brouwkerk te gaan kijken en eten/drinken.

Rowan Huigen

Leuk idee om naar Jopen te gaan.  :)
Wat dat betreft heb ik wel belangstelling.
Ik hou de kalender in de gaten.

Gr. Rowan  :proost:

Gerb

Voor mij maakt de locatie niet echt uit, ik ben nog nergens geweest. Volgens mij de Haarlem wel de meest gekozen bestemming. Nu een datum prikken dan kan het echte inschrijven beginnen, want daar hangt het volgens mij nog op.

Albertus

Museumbezoek hoorde toch bij de keuze van Haarlem?

Bert

erikgroothuis

Citaat van: Rowan Huigen op 21-11-2010  15:09 uLeuk idee om naar Jopen te gaan.  :)
Wat dat betreft heb ik wel belangstelling.
Ik hou de kalender in de gaten.

Gr. Rowan  :proost:
Heb gestemd voor Jopen, net als mijn brouwmaat!

piele

Citaat van: Hopmans op 19-11-2010  17:40 uHaarlem is te doen met de fiets.
Eindelijk zuipen.
 :dansen:

Hmmm, op zich geen slecht idee, zou ik ook kunnen doen. Alleen even met de pont over.. Anders de trein; Beverwijk is maar 10 - 12 minuten vanuit Haarlem...

:degroeten:

Adrie

Citaat van: Albertus op 21-11-2010  18:53 uMuseumbezoek hoorde toch bij de keuze van Haarlem?

Bert

Jazeker! De combi maakt deze bestemming extra sterk, vind ik.

RobinB


Edgar

Ziet er goed uit, dat Haarlem-bid.

Niels

Lijkt me gezellig en interessant, ben van de partij.

Rowan Huigen

Even een voorzichtige vraag van mij. Mijn vriendin lust ook graag een biertje maar ik heb zo het vermoeden dat dit een zuivere aangelegenheid is voor mannen of vergis ik me hierin?

Zo ja, help me dan met goede argumenten om dit mijn lieve vriendin duidelijk te maken.

Gr. Rowan  :brouwen:

William

Iedereen is welkom. Misschien komt Kleine Schriek ook wel of misschien ook wel andere partners?

Passie voor bier(brouwen) is wat ons bindt.

Oscar

Citaat van: Rowan Huigen op 03-12-2010  22:42 uEven een voorzichtige vraag van mij. Mijn vriendin lust ook graag een biertje maar ik heb zo het vermoeden dat dit een zuivere aangelegenheid is voor mannen of vergis ik me hierin?

Gewoon meenemen hoor !! Kleine_Schriek gaat toch ook gewoon gewoon mee ? Tot op heden is het wel een mannen aangelegenheid. Maar ik zeg : Een paar kippen in een hanenhok kan geen kwaad  ;D ;D

JWVG

Helemaal eensch met William. Als je van een biertje houdt, ben je welkom  :biersmile:. Je kunt veel zeggen over de omgangsvormen op het forum de laatste tijd, maar sexistisch zijn we in ieder geval niet  :).

 :degroeten: JW.

hilco

Misschien een stomme vraag maar wat zijn de kosten kon dat nergens zo snel terug vinden.
En zou ik mijn pa mee mogen nemen die houdt wel van een lekker apart biertje.

En ohja al een indicatie van wanneer het plaats zou moeten vinden.

Jacques

Citaat van: hilco op 17-01-2011  23:18 uMisschien een stomme vraag maar wat zijn de kosten kon dat nergens zo snel terug vinden.
En zou ik mijn pa mee mogen nemen die houdt wel van een lekker apart biertje.

En ohja al een indicatie van wanneer het plaats zou moeten vinden.

Zie dit topic.

hilco

 :( Helaas 29-1 gaat hem niet worden voor mij...    Moeder jarig... Drink daar wel een extra biertje dan weliswaar minder apart ben ik bang mar het zij zo. Volgende keer beter...

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.