Verkrijgbaarheid US hoppen (US Columbus(Tomahawk))

Gestart door Zaphod_B, 18-10-2010 14:36 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alchemist

Citaat van: Oscar op 18-10-2010  19:13 uIk vind van wel !!!   :brouwen:
Ik ook.

rumour

Citaat van: Jacques op 18-10-2010  17:18 uZijn er interessante Chinese hopsoorten?

Als ik wat moet sturen (gaat per 5 kg), dan geef je maar een  :bijdrage_forum:

RobinB

Chinook is inderdaad bij vdKooy verkrijgbaar. Warrior heb ik wel interesse in, maar zal eens die Homebrewer proberen!
:duimop:

Jacques

Citaat van: rumour op 20-10-2010  10:48 uAls ik wat moet sturen (gaat per 5 kg), dan geef je maar een  :bijdrage_forum:

Tsja, dat is weer minder aantrekkelijk. Dat krijg ik niet zo maar op.

toon van den broek

Heb net van der Kooy gebeld en hem verteld dat er wel belangstelling is voor een aantal Amerikaanse hoppen.
Hij gaat proberen Warrior en Columbus te bestellen, maar hij vertelde me dat de nieuwe oogst daar nog niet echt aangeboden wordt.
Kan wel kloppen want op de site van Homebrew waren diverse hoppen niet leverbaar tot nader bericht......
De site van hem dus in de gaten houden.

Groeten, Toon.

MO

We zitten momenteel een beetje in een hopdal: oogst 2009 is grotendeels uitverkocht en oogst 2010 gaat eerst naar de grote jongens voordat hij bij ons komt. Er is bijna nergens meer Saaz te krijgen, ik heb voor onze club (voor de Nobel kloon) heel vel moeite moeten doen om aan Saaz te komen. Is wel gelukt trouwens.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.