Advertentie Brouwland

Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: Krantenbericht  (gelezen 83888 keer)

Offline JeroenP

• Boven 10 berichten
  • *
  • Land: nl
  • Maar weet je wat ik denk...
Re: Krantenbericht
« Reactie #125 Gepost op: 30-04-2021 23:16 u »
In hoeverre ben je nog een ambachtelijk brouwer met 28 man personeel wat een miljoen liter bier per jaar produceert?
Begrijp me niet verkeerd, een enorm knappe prestatie, maar ik vermoed dat hij na 9 jaar een heel ander beroep uitoefende dan waar hij in begon... Dat moet je wel liggen uiteraard.
Sterk staaltje zelfkennis om dat te veranderen voordat je hetgeen kwijt bent wat je langzaam verliest.
(Tikje filosofisch, maar daar neigt het artikel ook naar ^-^)

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #126 Gepost op: 01-05-2021 00:11 u »
In hoeverre ben je nog een ambachtelijk brouwer met 28 man personeel wat een miljoen liter bier per jaar produceert?
Begrijp me niet verkeerd, een enorm knappe prestatie, maar ik vermoed dat hij na 9 jaar een heel ander beroep uitoefende dan waar hij in begon... Dat moet je wel liggen uiteraard.
Sterk staaltje zelfkennis om dat te veranderen voordat je hetgeen kwijt bent wat je langzaam verliest.
(Tikje filosofisch, maar daar neigt het artikel ook naar ^-^)

Robert is begonnen als hobbybrouwer en is een aantal jaren actief geweest op dit forum voordat zijn brouwerij groter werd. De basiskennis heeft hij hier opgedaan, net als veel andere succesvolle brouwerijen in Nederland...

Offline Jeroen76

• Super lid
  • Good beer makes its own friends!
    • Brouwerij d'n Aalscholver
« Reactie #127 Gepost op: 01-05-2021 10:40 u »
Ik vind het een dapper besluit en zeker als je kiest voor je gezin en je toch afstand doet van een goed draaiend bedrijf, zal een lastige keus zijn. Hij heeft toch iets heel moois en lekkers opgezet en dat blijft nu wel bestaan. Er zijn immers zat brouwerijtjes ter zielen gegaan met een faillissement en een hoop schulden nadien. Ik wens hem heel veel succes in het bedrijf en hopelijk krijgt hij nu iets meer rust en tijd voor z'n gezin.

Is dit trouwens de weg die Bavaria is ingeslagen? Brouwerijen opkopen? #Jumbo2.0

Gr. Jeroen

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
« Reactie #128 Gepost op: 01-05-2021 12:02 u »
Is dit trouwens de weg die Bavaria is ingeslagen? Brouwerijen opkopen? #Jumbo2.0

Zowel Heineken als de familie Swinkels doen dit al wat langer...
Zal waarschijnlijk mee te maken hebben dat het marktaandeel pils steeds kleiner wordt.

Tags: biernieuws