Hobgoblin bij de lidl voor 1,49

Gestart door Hopmans, 24-07-2010 14:21 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RobinB

Lyrisch ook weer niet, maar ik vind het (naast een goede aanbieding) wel een lekker bier!
Ook een goede actie van de Lidl dat ze niet een Engelse pils/lager hebben genomen, maar een ale! :)

Caspar

Ik was gister bij Supermarkt PLUS! en daar stond ie ook, ze hadden daar ook Rochefort! Het gaat de goede kant op in de supermarkten.

RobinB

Das wel leuk inderdaad!
Hier bij de jumbo is het ook niet gek voor elkaar, maar Rocheforts nog net niet. (wel Chimay... :-\ )

MO

Rochefort zie je normaal nooit bij een supermarkt, dat is best bijzonder eigenlijk. Misschien rij ik straks ook nog even naar de Lidl.

bazje

Ik heb er eentje gedronken, zo uit de winkel en eentje die koud had gestaan.
De meeste smaakbeleving had ik toch bij de eerste!

Keldertemperatuur is echt beter drinkbaar dan koelkast temperatuur voor dit bier.

Hier zijn ze ook uitverkocht, anders had ik er nog een paar meegenomen. Past wel in mijn smaakprofiel.

Adrie

De Hobgoblin is bij ons uitverkocht bij de Lidl.  :'(

Oscar

IK heb het hier ook niet zien staan....

MO

In Oss ook uitverkocht. Balen.

SeekingBeer

Hier in Grunn is het ook al op, vanaf maandag is het Spaanse week en als zodanig is er iets dat heet 'San Miguel bier'. (Vermoedelijk een 13 in een dozijn lager met te weinig hop omdat het anders niet goed verkoopt.)
Het gaat geloof ik per 12 pack (pack ahorro staat erop).

Volgens de Lidl kun je nu de zomer in je glas proeven!
Ik ben wel benieuwd, geen idee hoe dat proeft: zomer...

__________

Als je weer eens veel te veel gezopen hebt en je honger krijgt van het verlies aan mineralen kan je gelukkig snacken met atisjokkenharten en gevulde olijven.
(Gelukkig zuipen jullie nooit teveel, dat is een bierliefhebber immers onwaardig! Als jullie al extra honger krijgen komt dat natuurlijk altijd van hard werken en flink sporten...  ;) )

RGeraads

In Roermond stonden nog 2 dozen voor ik er kwam en 1,5 doos nadat ik er was geweest ;) :proost: Mooie aanbieding, nog nooit op, maar alleen voor het flesje al de moeite waard!

nembrionic

Het schijnt er weer te staan!

Broeder Tuk

Citaat van: nembrionic op 09-02-2012  23:58 uHet schijnt er weer te staan!

Toevallig zag ik ze staan vandaag maar veel waren het er niet.

Franske

Gisteren een paar flesjes gekocht, er stonden er genoeg

Twonky

Citaat van: nembrionic op 09-02-2012  23:58 uHet schijnt er weer te staan!
Zal morgen meteen gaan kijken ;-))
Bedankt voor de tip

Anton

 :weetniet: Het is al wel weer een week geleden. of het er nog is?

John

Bier geproefd: niks bijzonders.

Twonky

Citaat van: Anton op 18-02-2012  00:40 u:weetniet: Het is al wel weer een week geleden. of het er nog is?

Ja hoor, ik ken een Lidl in de buurt waar de buurt bewoners er net zo over denken als John  ;)

Dus zeg ik :proost:

En voor geïnteresseerden, er stonden vanochtend nog 4 dozen...

Zwaai
 :degroeten:

Wybe

Afgelopen week een paar flesjes gehaald.
Uiterste verkoopdatum:  31 december 2011 !  ???

Twonky

Citaat van: Wybe op 18-02-2012  11:09 uAfgelopen week een paar flesjes gehaald.
Uiterste verkoopdatum:  31 december 2011 !  ???

Weet je het zeker?
Ik dacht nl ook, dit is hun poging om alle restanten te dumpen, dus ik had het ook gecontroleerd, en die van mij waren tot dec. 2012....

Herman

Citaat van: Wybe op 18-02-2012  11:09 uAfgelopen week een paar flesjes gehaald.
Uiterste verkoopdatum:  31 december 2011 !  ???
Ik neem aan dat die gratis waren, een supermarkt mag geen waren verkopen als ze over de tht heen zijn.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.