Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com

Auteur Topic: 2de handse bierspullen  (gelezen 2130 keer)

Offline sjef

• Eerste berichten geplaatst
  • *
2de handse bierspullen
« Gepost op: 19-07-2010 02:06 u »
Hallo allemaal

Aangezien er hier ook mensen komen die willen beginnen met brouwen (net zoals ik ;)) vroeg ik mezelf af of er iemand toevallig nog een mooi 2de hands setje heeft liggen waar niks meer mee gedaan wordt.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een complete set. Maar gewoon onderdelen van een set zijn ook welkom. Want ik kan natuurlijk ook zelf een set compleet maken.
Pas geleden heb ik een workshop mogen bijwonen hoe bier te brouwen. Ik heb daar ook met veel trots mijn eigen biertje mogen maken.
Bij mij thuis staan nu 8 mooie 2 liter flessen te ploppen via het waterslot. Maar dat is ook het enige wat ik heb dus 8 flessen en 8 watersloten. Als ik verder wil heb ik dus een berg meer nodig vandaar dus de vraag.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen je kunt me een prive bericht sturen als je wilt.

Voor de rest is het misschien leuk om deze topic te gebruiken om alle bier spullen die je 2de hands hebt te plaatsen, zodat de beginners of juist alle mensen die hier komen kunnen kijken of er iets tussen zit wat ze nodig hebben.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten

Sjef

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Big Willem

• Vol lid
  • Land: nl
Re: 2de hands bier spullen
« Reactie #1 Gepost op: 19-07-2010 07:23 u »
We hebben al zoiets, heet het prikbord :)

Ik ben bang dat je alleen niet een complete set in 1 keer bij iemand kan halen, meestal worden een aantal losse dingen verkocht.

Offline Jacques

• Hoofdbeheerder
  • Super lid
  • Brouw ze, roer ze en Proost!
    • Hobbybrouwen.nl
Re: 2de handse bierspullen
« Reactie #2 Gepost op: 19-07-2010 08:40 u »
Hoi Sjef,

Allereerst welkom op dit forum!

We hebben hier dus een prikbord waarop je alle spullen kunt aanbieden.
Waarschijnlijk zal het niet lukken alles tweedehands aan te schaffen maar sommige dingen kun je zelf in elkaar knutselen zoals een hevelfilter. Verder raad ik je aan om eens bij Marktplaats te gaan kijken. Ook op een rommelmarkt kun je het een en ander vinden zoals een grote pan. Succes met je zoektocht.

Offline ypenga

• De Koperen Tsjettel
  • Vol lid
  • On my way
« Reactie #3 Gepost op: 19-07-2010 11:00 u »

Offline sjef

• Eerste berichten geplaatst
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 20-07-2010 10:29 u »
Haha bedankt voor de antwoorden en de link ga ik zeker wat mee doen ;)

Tags: