28-5-2011 ONK in het Noorden: Veenhuizen (Dr.)

Gestart door Herman, 05-07-2010 20:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herman

Drinken? Bier van Maallust, Mommeriete en de Gulzige Gans. Verder natuurlijk fris, koffie ....

peter.gelder

Zat even naar het programma te kijken. Is de LABO-vergadering voor iedereen toegankelijk? Ook de andere events neem ik aan?

jelle

Citaat van: Zatlap op 24-05-2011  16:52 uWat is een bierkarmaster? 8)
Een Oscar en zo ;)

Oscar

Citaat van: peter.gelder op 25-05-2011  11:52 uIs de LABO-vergadering voor iedereen toegankelijk?

Nee, die is alleen voor bestuursleden/afgevaardigden van de aangesloten verenigingen.. :)

Adrie

Citaat van: peter.gelder op 25-05-2011  11:52 uZat even naar het programma te kijken. Is de LABO-vergadering voor iedereen toegankelijk? Ook de andere events neem ik aan?

De LABO-vergadering is voor de voorzitters (of andere bestuursleden) van de aangesloten brouwverenigingen.

*edit* Oh, Oscar is me net voor.

Oscar

Wow... ik was net 1 seconde sneller Adrie.. Je wordt oud... ;D ;D ;D ;D  ;)

Adrie

Citaat van: Oscar op 25-05-2011  12:37 uWow... ik was net 1 seconde sneller Adrie... Je wordt oud... ;D ;D ;D ;D  ;)

Weet ik. Dagelijks word ik 24 uur ouder. Al lijkt het de laatste tijd sneller te gaan.

peter.gelder

12.00 uur: Brouwerij open
12.30 uur: Rondleiding Brouwerij / bezoek gevangenis museum
13.30 uur: Derek Walsh: 'De geheimen van Christoffel Nobel'.
14.15 uur: Caspar Kuik: 'Het geheim van een goed recept'.
14.45 uur: Discussie
15.00 uur: Rondleiding Brouwerij / bezoek gevangenismuseum
16.30 uur: Prijs uitreiking ONK 2011
17.15 uur: Biertje en nog even napraten.
18.00 uur: Einde programma

Dus vanaf 12u begint het programma voor niet-bestuursleden en is vrij toegankelijk verder!

Oscar

Citaat van: peter.gelder op 25-05-2011  13:18 uen is vrij toegankelijk verder!

Was dat niet helemaal duidelijk dan ?  :)

Citaat van: peter.gelder op 25-05-2011  13:18 u18.00 uur: Einde programma

19.30 uur : BBQ  :)

Albertus

Citaat van: Adrie op 25-05-2011  12:38 uWeet ik. Dagelijks word ik 24 uur ouder. Al lijkt het de laatste tijd sneller te gaan.

En dat van de man die sneller post dan zijn schaduw. ;D

Bert

peter.gelder

Ok dan start ik met het bezoek aan het gevangenismuseum, dank.

Herman

Je kunt evt. met de boevenbus van de gevangenismuseum naar het ONK en weer terug ;)

peter.gelder

Citaat van: Herman op 25-05-2011  19:28 uJe kunt evt. met de boevenbus van de gevangenismuseum naar het ONK en weer terug ;)

Tot hoe laat rijdt ie? Zet ik mijn auto bij het museum neer...

Herman

Volgens mij tot 17u. Hoe dan ook is die parkeerplaats nog op redelijke loopafstand (10 min).

Henk oet Paiz

Citaat van: peter.gelder op 24-05-2011  17:08 uIs er op het ONK nog iets te drinken, uit die brouwerij, of is er een café of moet je alles zelf meenemen? Zou wel lullig zijn als ik dat hele eind moet rijden en er is  niks bijzonders te drinken daaro...

In het proeflokaal van de brouwerij hebben wij zaterdag 4 bieren op de tap. Een Weizen, Vienna, Blond en Meibok. De Vienna en de Blond zijn in ieder geval ook op fles verkrijgbaar. Verder zijn er 2 soorten glazen te koop.

Tot zaterdag,

Henk  :proost2:

Tsjerk

Ik denk dat ik morgen ook maar even naar Veenhuizen ga.
Op het forum zal morgen toch wel geen reet te beleven zijn!  :D


(hoe komt die snelkoppeling in mijn tekst??)

Hopmans


Jacques

Citaat van: Tsjerk op 27-05-2011  17:10 u(hoe komt die snelkoppeling in mijn tekst??)

Welke snelkoppeling?

peter.gelder

Citaat van: Henk oet Paiz op 26-05-2011  16:04 uIn het proeflokaal van de brouwerij hebben wij zaterdag 4 bieren op de tap. Een Weizen, Vienna, Blond en Meibok. De Vienna en de Blond zijn in ieder geval ook op fles verkrijgbaar. Verder zijn er 2 soorten glazen te koop.

Tot zaterdag,

Henk  :proost2:

Okay mooi, dan zal ik die gedurende de middag proeven. Niet te veel, want ga des avonds naar Groningen met de auto.

Jacques

Ik krijg net het volgende mailtje in verband met het feit dat ik een 3 delige kraan besteld had die ik morgen van ninox zou ontvangen.

--------------------

Geachte klanten,

Dit email wordt verstuurd aan alle klanten van nvd-lastechniek en daarom is niet gepersonaliseerd.

Mij man (niko/ninox/nvd-lastechniek) heeft vanochtend en aanrijding gehad (zijn auto werd van achter aangereden door en andere auto) en ligt op dit moment in het ziekenhuis. Gelukkig is niets ernstig maar hij moet een paar dagen in het ziekenhuis verblijven voor onderzoek.

Op moment dat hij terug is wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

--------

Niko (ninox) zal dus niet aanwezig zijn bij het ONK.

Hierbij wens ik Niko van harte beterschap.

Tsjerk

Citaat van: Jacques op 27-05-2011  18:28 uWelke snelkoppeling?

Het woordje "reet" is rood en staat op een stippellijn. Als ik er op klik kom ik hier uit:

http://www.surfcanyon.com/search?f=sl&q=reet&partner=wtiffeua

Jacques

Citaat van: Tsjerk op 27-05-2011  23:23 uHet woordje "reet" is rood en staat op een stippellijn. Als ik er op klik kom ik hier uit:

http://www.surfcanyon.com/search?f=sl&q=reet&partner=wtiffeua

Vreemd bij mij is dat niet het geval. Mogelijk ligt dit aan je browser.

Herman

Heftig nieuws van Niko. Ik wens hem van harte beterschap!

René K

Inderdaad heftig nieuws! Hopelijk kan hij snel het ziekenhuis weer uit. Voor alle anderen veel plezier tijdens het hoogtepunt van brouwend Nederland!

erikgroothuis

(Nog) geen live verslaglegging vanaf het ONK?

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.