28-5-2011 ONK in het Noorden: Veenhuizen (Dr.)

Gestart door Herman, 05-07-2010 20:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DP

Citaat van: Big Willem op 11-05-2011  18:58 ukijk ook ff op de stekker voor welk amperage deze bedoelt is. hier zit ook nog verschil in wat betreft formaat stekker

32 ampere. 3 fase, 1 nul, en een massa  :degroeten:

jelle

Citaat van: DP op 11-05-2011  19:30 u32 ampere. 3 fase, 1 nul, en een massa  :degroeten:
Ik heb nog wel verlengkabel.
Laat het maar weten hoeveel er nodig is.

peter.gelder

Rij 28 mei vroeg weg uit het arnhemse, dus mocht iemand mee willen rijden hoor ik het wel. De bedoeling is des avonds terug te keren, maar lees van alles over kamperen en zo, neem dus voor de zekerheid mijn tentje mee mocht het een leuke dag worden. Dus geen garantie voor de terugweg!

Oscar

Citaat van: peter.gelder op 12-05-2011  23:51 umaar lees van alles over camperen en zo, neem dus voor de zekerheid mijn tentje mee mocht het een leuke dag worden. dus geen garantie voor de terugweg!

Tip 1 : Reserveer de camping, anders heb je geen zekerheid voor een overnachting op de camping. (Niet geboekt is niet mogen overnachten!)  Tip 2 : Reserveer (en betaal) voor de BBQ want ander moet je zelf wat regelen voor het eten wat ongezellig en onhandig is....

 :degroeten:

DP

Citaat van: jelle op 12-05-2011  22:00 uIk heb nog wel verlengkabel.
Laat het maar weten hoeveel er nodig is.

Ik heb nog niets gehoord van de organisatie, je kan hem voor de zekerheid meenemen, MAAR.....
in oudere boerderijen werden vroeger platte 380 stekkers gebruikt, ik weet niet of deze boerderij (woning)
een ronde heeft het zou dan zinloos zijn die zware kabels mee te sjouwen.
Ik hoop dus nog op een berichtje van de organisatie !

DP  :degroeten:

Herman

Dave, zodra ik het weet meld ik het je. Ik ga binnenkort langs.

Tsjerk

Citaat van: DP op 13-05-2011  08:47 uIk hoop dus nog op een berichtje van de organisatie !

Stuur even een PM naar Herman of Warningh dan weet je zeker dat  je de organisatie bereikt.

peter.gelder

Ik denk dat ik in de auto blijf pitten, scheelt ook weer tent opzetten. Koud zal het niet zijn.

warningh

Beste Vrienden van het Bier,

De keuring van alle 396 bieren heeft inmiddels plaatsgevonden, het klassement is opgemaakt.
Meer daarover op 28 mei.

Het ONK in de regionale media:

Omrop Fryslan heeft een interview gehad met Jelle en opnames gemaakt van de keuring.


De Leeuwarder Courant plaatste een berichtje op de website.
http://www.lc.nl/friesland/regio/article13564923.ece/Amateurs-brouwen-de-fijnste-bieren-

Groet,
Hans Warning

jelle


Oscar


erikgroothuis


Herman

Dames en Heren, of meer toepasselijk heren en dames ONK-gangers,

Zoals jullie bekend is zijn a.s. zaterdag ook een aantal van onze sponsoren live aanwezig. Waaronder de Bierwinkel uit Joure, Van der Kooy uit Jubbega, NVD Lastechniek uit Drachten en Candirect uit Duitsland. Willen jullie iets specifieks van een of meerdere van deze leveranciers aanschaffen of bekijken, dan bij deze de tip om ze even een mailtje te sturen. Spullen meenemen is niet zo'n probleem, beslissen wat wel en wat niet mee te nemen is een groter vraagstuk. Hier hebben jullie zelf een actieve rol in. Laat dus van je horen!

Tot zaterdag!
Herman

Oscar


Henielma

Ik heb per mail al wat besteld bij Candirect. Hij zou het meenemen volgens zijn enthousiaste reactie: dann nehme ich sie mit nach Holland zum Festival!

Maar hij kan maar een beperkte hoeveelheid meenemen en als je aangeeft waar je interesse in hebt dan neemt die datgene mee waar je wat aan hebt. Laatst had die trouwens gebruikte 9,5 liter NC kegs.  :)

Adrie

Leuk die interviews. Ik begin er zin in te krijgen (en de week is nog zo lang).

dennis

Citaat van: Oscar op 24-05-2011  07:54 u

 :-X :-\

Ach, dat kunnen ze zo ver van te voren helemaal niet voorspellen! En... het meeste valt ernaast!

Kleine_Schriek

Citaat van: Henielma op 24-05-2011  08:03 uIk heb per mail al wat besteld bij Candirect. Hij zou het meenemen volgens zijn enthousiaste reactie: dann nehme ich sie mit nach Holland zum Festival!

Maar hij kan maar een beperkte hoeveelheid meenemen en als je aangeeft waar je interesse in hebt dan neemt die datgene mee waar je wat aan hebt. Laatst had die trouwens gebruikte 9,5 liter NC kegs.  :)
Sprak Stefan per mail en hij neemt 20 van die kleine vaatjes mee. Zouden 40 euro gaan kosten.

aldo

Citaat van: Oscar op 24-05-2011  07:54 u

 :-X :-\


Brrr.... net toch nog maar een  tent aangeschaft, wou eerst mijn spulletjes gewoon buiten zetten maar daar zien we nu toch maar van af!

Het Alfazuurmannetje


Oscar

Citaat van: dennis op 24-05-2011  12:14 uAch, dat kunnen ze zo ver van te voren helemaal niet voorspellen!

Inderdaad, de temperatuur is al met 1°C naar boven bijgesteld.... :)

peter.gelder

Is er op het ONK nog iets te drinken, uit die brouwerij, of is er een café of moet je alles zelf meenemen? Zou wel lullig zijn als ik dat hele eind moet rijden en er is  niks bijzonders te drinken daaro...

Kleine_Schriek

Volgens mij is er genoeg bier en is het zekers de bedoeling zelf wat mee te nemen ;-) Ruilbier, drinkbier, opwarmbier, doorwarmbier, afzakbier....  8)

Oscar

Citaat van: peter.gelder op 24-05-2011  17:08 uis er op het onk nog iets te drinken, uit die brouwerij, of is er een cafe of moet je alles zelf meenemen?

Beetje vreemde vraag natuurlijk. Er zal ongetwijfeld Sinas, Cola & 7-up zijn... ;D ;D ;D 

Zonder gekheid: de bieren van de brouwerij zullen zeker daar te proeven zijn, of er nog andere bieren zijn te krijgen weet ik niet. Tijdens de BBQ is commercieel bier "NOT DONE !!" dus daarvoor zelf wat meenemen, maar jij deed niet mee met de BBQ dacht ik.. :(

peter.gelder

Ok, neem aan dat die brouwerij waar het is ook nog wat in de aanbieding heeft.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.