28-5-2011 ONK in het Noorden: Veenhuizen (Dr.)

Gestart door Herman, 05-07-2010 20:31 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jelle

Citaat van: Herman op 04-05-2011  22:27 uVolgens mij ben je dan te laat, in dat geval kun je beter bij de Koperen Tsjettel inleveren op de clubavond. Dan zie ik je daar wel.
Wanneer dat ook kan hoef ik me ook niet te haasten vrijdag

Herman

Ja hoor, het St Petri en het Groninger Bier- en Wijngilde nemen a.s. vrijdagavond de bij hen ingeleverde bieren mee naar Joure. Aldaar halen we meteen de kratten voor het bierrijden op.

SeekingBeer

Wow, al 400+ bieren die meedoen?
Wat een bult werk zeg om dat goed te verwerken dus ik wens de keurmeesters en alle anderen succes.

En zal het echt kokend heet worden komende zaterdag tijdens het transport van de heilige bieren?
Hooguit een graadje of 20 maar als je met de auto in de file (= rij) staat dan kan het best wel heet worden in de kofferbak.

Heb je geen airco in je transport verhikel dan zijn wat pet flessen met ijs ook prima, dat spul koelt uren en uren als je er zorg voor draagt dat de koude niet te snel weglekt.
Je kunt ook simpelweg een paar ventilatie gaten in je auto boren als je geen airco hebt, maar bepaalde bronnen zeggen dat dit slecht is voor de inruilwaarde van je automobiel.

jelle


William

Mijn bieren zijn ook ingeleverd bij het verzamelpunt bij Martin.

Alles onder controle organisatie? Tot nu toe ziet het er vanuit de buitenwacht strak georganiseerd uit. Succes!

Oscar

Citaat van: SeekingBeer op 04-05-2011  22:49 uWat een bult werk zeg om dat goed te verwerken

Met de juiste software is dat goede te doen..... ;)

Citaat van: SeekingBeer op 04-05-2011  22:49 udus ik wens de keurmeesters en alle anderen succes.

Als jij bier hebt ingeleverd..en het is goed en lekker bier, dan is de keurmeester al tevreden... :biersmile:

Herman

Alles loopt tot nu toe goed. Af en toe moeten we creatief zijn, maar ook dat lukt tot nu toe goed. Ik zou echter wel blij zijn als we ook de laatste onduidelijkheden opgelost hebben, time flies.....

Hoe dan ook maken we er een feest van!

Oscar

Citaat van: Herman op 04-05-2011  23:03 uIk zou echter wel blij zijn als we ook de laatste onduidelijkheden opgelost hebben, time flies.....

Wat is er nog onduidelijk ?  :weetniet:

Herman

Dat houden we even onder de hoed totdat het is opgelost. Puntjes op de i.

Oscar

Citaat van: Herman op 04-05-2011  23:14 uDat houden we even onder de hoed totdat het is opgelost.

Meld het dan niet... ;D  ;)

Herman

Vandaag hebben we met Niko (Ninox) afgesproken dat hij/NVD-lastechniek de organisatie komt sponsoren en in ruil daarvoor ook een stand op het ONK zal bemannen om zijn interessante producten te laten zien.

Er was al op gezinspeeld, maar nu is dit gelukkig dus definitief. Ik denk dat veel mensen heel nieuwsgierig zijn geworden.

Kleine_Schriek

Leuk! Ik ben dol op RVS, dus dat wordt kwijlen  :o

Oscar

Citaat van: Kleine_Schriek op 05-05-2011  22:12 udus dat wordt kwijlen  :o

Yep...zeker als je ziet dat mensen zo'n cct'tje mee naar huis nemen..  :)

VEMP


Gerb

Gaat er nog ingezet worden op de verwachte scores? Zijn er veel mensen die een Christoffel blond-achtig bier hebben ingezonden? Ik doe dit jaar niet mee, volgend jaar ga ik misschien weer meedoen. (Als ik nog geen professioneel brouwer ben tegen die tijd ^-^).

De-Geert

Citaat van: Gerb op 06-05-2011  09:47 uGaat er nog ingezet worden op de verwachte scores?
De blote billen award! Dat moet wel weer gebeuren, open jij een draadje?

Drents Hopbier

Citaat van: Kleine_Schriek op 05-05-2011  22:12 uLeuk! Ik ben dol op RVS, dus dat wordt kwijlen  :o

Neem een slabbetje mee.

Hopbier

Kleine_Schriek

Citaat van: Drents Hopbier op 06-05-2011  12:01 uNeem een slabbetje mee.

Hopbier
Dat wordt een flinke slab dan hoor!  ;D

René K

Ook ik ga weer eens meedoen met een bier! Hopelijk is het nog drinkbaar voor de keurmeesters.
Ik heb het bier al een tijdje niet meer geprobeerd maar ik vertrouw maar op mijn familie. Mijn broer zal mij vertegenwoordigen op het ONK. Jammer dat ik er niet bij kan zijn!

Rowan Huigen

Zojuist de voorzitter van het St. Petri Gilde gesproken.
Voor vandaag heeft hij een kleine 750 kilometer voor de boeg om de ingeleverde bieren op te halen.
De andere 2 organiserende Gilden evenzo.
Dus in totaal iets van 2500 kilometer.
En dat voor ongeveer 400 liter bier.

Oscar

In Enschede zijn de bieren volgens schema opgehaald... helaas had niet iedereen hier zijn bieren ingeleverd. Kijken of daar nog een mouw aan te passen valt..... :denken:  :)

Herman

Zo, dat zit er weer op. Om 6.50 stapte ik in de auto om er om 19.00 weer uit te stappen. Sander en ik reden de West route. Dus eerst naar Groningen om Sander op te halen en toen naar Bergen op Zoom, waar we hartelijk werden ontvangen en na een kopje koffie door konden naar Hoogvliet, Mijdrecht, Hoofddorp, Almere om te eindigen in Joure.

Alle inleveradressen bedankt voor de medewerking en hartelijkheid. Verder ook bijzonder dank aan Bram en Pieter omdat ze zo vriendelijk waren hun bieren naar een ander inleveradres te rijden. Dat scheelde ons toch weer 1,5 uur reistijd.

Gelukkig hadden wij slecht 1 niet inleveraar, maar wellicht is deze elders ingeleverd. De definitieve stand van zaken moet nog worden opgemaakt.

In Joure zijn we vervolgens nog flesjes gaan sorteren en hebben we wat hop herverpakt die we heel vriendelijk van Rob van Gelder van Brouwmarkt aangeboden hebben gekregen. Toffe actie!

René K

Goed werk Sander en Herman en natuurlijk iedereen die meegeholpen heeft!

DP

 :o

We weten dat er 380 volt is, ik neem een verdeelkastje mee.... maar
kan de organisatie even informeren welke 380 volt stekker aanwezig is!

Op mijn verdeler zit een RONDE 5 polige stekker! (graag info hierover)

Ook ben ik op zoek naar iemand die nog een extra verlengkabel heeft Rond 5 polige, ik heb maar
een metertje of 16 (of is dat al voldoende?)

Groet,
Dave
DP  :degroeten:

Big Willem

Citaat van: DP op 11-05-2011  16:40 u:o

We weten dat er 380 volt is, ik neem een verdeelkastje mee.... maar
kan de organisatie even informeren welke 380 volt stekker aanwezig is!

Op mijn verdeler zit een RONDE 5 polige stekker! (graag info hierover)

Ook ben ik op zoek naar iemand die nog een extra verlengkabel heeft Rond 5 polige, ik heb maar
een metertje of 16 (of is dat al voldoende?)

Groet,
Dave
DP  :degroeten:

Kijk ook ff op de stekker voor welk amperage deze bedoelt is. hier zit ook nog verschil in wat betreft formaat stekker.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.