16-10-2010 Hobbybrouwendag 2010 in Oss AFGELAST

Gestart door MO, 23-06-2010 16:55 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DP

Citaat van: VEMP op 25-06-2010  13:23 uMet dank aan DP kan ik ook met een bier komen op tap. Het wordt waarschijnlijk een IPA. DP, bedankt man!

Graag gedaan... is voor een goed doel hé  :proost:

Groet,
Dave :degroeten:

De-Geert

Ik wil ook wel zo'n 5L blik (of 2) vullen, maar ik ben niet zo blij met mijn tapsysteem (beer king 2000). Is daar niet iets anders op te verzinnen?
Heeft niemand bv zo'n beer King / Party Star de Luxe te leen? Ik wil wel eens zien of dat beter werkt.


Gerb

Geniaal! Ik heb ook nog zo'n systeempje. Een 5 liter blik scheelt toch een hoop gesjouw en een mindere deuk in mijn biervoorraad. @Geert, om misverstanden te voorkomen; ik wil dit zelf gaan gebruiken.

JeroenCV

hmm 16 oktober, als mijn zoontje op de juiste datum komt, is hij dan 7 dagen oud  ;D... dus grote kans dat ik dit jaar ga overslaan.

Caspar

Citaat van: Gerb op 25-06-2010  13:58 uGeniaal! Ik heb ook nog zo'n systeempje. Een 5 liter blik scheelt toch een hoop gesjouw en een mindere deuk in mijn biervoorraad. @Geert, om misverstanden te voorkomen; ik wil dit zelf gaan gebruiken.

Het wordt wel een hoop gesjouw met al die vaatjes... kunnen we hier geen logistieke oplossing voor vinden? Wie gaat er bijvoorbeeld met de auto (vooraf vaatjes afdroppen)?

bazje

Ik zit net in mijn agenda te kijken en het ziet er naar uit dat ik ook weer eens ga komen dit jaar!
Ik zal echter wel met de trein gaan komen.
Mag ik ook gewoon een kratje bier meenemen ipv een fust?

MO

Er nemen heel veel mensen flessen bier mee. Je kunt het beste je naam en wat biergegevens erop stickeren. Flessen worden vaak geruild zodat je het bier thuis rustig kunt proeven.

Adrie

Er is een kans dat ik ook met een 10 literfustje kom. De vraag is nog even of dat een Corneliusvaatje of een Heineken vat wordt. Is er nog plek?

MO

Voor jou maken we plek. Zoals ik al zei: het liefst zoveel mogelijk brouwers met 1 fust. Je staat bij de lijst.

Ik wacht even af tot eind september, dan weten we of er eventueel nog fusten brouwers afvallen. Overigens heb ik mijn fustje met bitter blond maandag jl afgevuld.

Adrie

OK, mooi. Het zou zomaar kunnen dat ik 10 liter Powerdown Brown kom tappen en anders het bier dat we eind augustus met de Vier Broeders gaan brouwen (we steggelen nog over het biertype  ::) ).

Oscar

En denk ff aan de BBQ... tot op heden nog maar 4 personen..

piele

Citaat van: Oscar op 28-07-2010  19:22 uEn denk ff aan de BBQ...tot op heden nog maar 4 personen..

Count me in!

:degroeten:

RobinB

Mij ook!
Kga in ieder geval mijn best doen erbij te zijn!

wiwi

Is Candirect dit jaar ook van de partij?

William


Caspar

Citaat van: Oscar op 28-07-2010  19:22 uEn denk ff aan de BBQ... tot op heden nog maar 4 personen..

Oscar, Mo: Ik doe ook mee met de BBQ. De IPA voor op fust staat momenteel in de nagisting (dryhop) :proost: .

wiwi

Citaat van: William op 03-08-2010  21:09 uWaarschijnlijk niet.

Jammer.

William

Citaat van: wiwi op 04-08-2010  14:14 uJammer.

We hebben als hardwareleverancier Labstuff op het oog maar deze is nog bevestigd en is zelfs onzeker.

Misschien is er nog een mogelijkheid voor Candirect hoewel ik niet weet of zij ook weer geïnteresseerd zijn.

Oscar

Citaat van: William op 04-08-2010  14:25 uWe hebben als hardwareleverancier Labstuff op het oog

Hee, dat zou leuk zijn...als ie dan een partij betaalbare (2e hands) magneetroerders meeneemt(Indien voorradig)... :)

Tsjerk

MO, heb je al genoeg biertjes op de tap?

William

Citaat van: Tsjerk op 04-08-2010  23:03 uMO, heb je al genoeg biertjes op de tap?

Iedereen kan gewoon aanmelden. Mochten er veel aanmelders zijn met meerdere biertjes dan zal het aantal taps per aanmelder minder worden.

Tsjerk

Laten we zo afspreken: ik bottel een 10 liter Heineken fust met een drie-granen Cascade tripel en dan hoor ik wel als je deze nodig hebt.

Oscar

Citaat van: Tsjerk op 05-08-2010  00:00 uik bottel een 10 liter Heineken fust met een drie granen Cascade tripel en dan hoor ik wel als je deze nodig hebt.

Lijkt mij lekker... :biersmile: :proost:

DP

 ;D

DP triple volgens ander draadje gebrouwen staat nu in de navergisting!

 :groots:

DP  :degroeten:

Adrie

Vraagje aan de organisatie: hoeveel tappunten met Corneliusvat-aansluitingen zijn er? Moeten we erom vechten? JW neemt een Corneliusvat mee, en ik heb dat ook gepland en er zijn er vast meer.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.