Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.

Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van Bol.com

Auteur Topic: Waar heatstick of dompelaar kopen  (gelezen 24299 keer)

Offline 12345

• Super lid
  • Land: nl
  • Bier brouwen. Je bent nooit uitgeleerd.
Re: Waar heatstick of dompelaar kopen
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2012 11:55 u »
Wij gebruiken ook een frituurelement om water op te warmen, maar we hebben geconstateerd dat je last krijgt van temperatuurszones waar best wel een groot verschil in kan zitten. Hiervoor hebben we een roerder geinstalleerd om dit te ondervangen. Heb jij geen last van temperatuursverschillen?

Ah, dat is jammer. Bij gebruik van een fritespan-element ontstaan er dus ook forse temperatuursverschillen.
Dus dat levert geen verbetering op.

Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de onderstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.

Offline Etn82

• Beheerder
  • Super lid
  • Life is too short to drink bad beer
    • www.debebaardebrouwer.nl
« Reactie #51 Gepost op: 01-06-2018 12:24 u »

Hoewel dit een oud topic is, past mijn vraag hier volgens mij het beste. Ik zit te ovewegen om een dompel verwarmingselement aan te schaffen, omdat ik een SS Brewtech Infussion Mashtun heb aangeschaft. Met een dergelijke 'dompelaar' zou ik het water in mijn Mashtun op kunnen warmen.

Het liefst zou ik zoiets als de Hot Rod Hot Stick willen aanschaffen. Maar de verzendkosten vanuit de US zijn vrijwel gelijk aan het product zelf.

Nou heb ik naar enig speuren wel deze gevonden, maar die is lang niet zo fancy als de gewenste Hotrod.

Iemand enig idee wat er op dit gebied zoal meer te krijgen is?

Offline davyd

• Super lid
  • Land: 00
  • foei, foei
« Reactie #52 Gepost op: 01-06-2018 12:41 u »
Ik heb er exact zo een van Enon. Ik gebruik hem niet meer. En vermits less more is, mag je hem hebben als je wil.

Offline Neetje

• Maasland thuisbrouwers genootschap
  • Super lid
  • De elektrische brouwer
« Reactie #53 Gepost op: 01-06-2018 13:45 u »
...
Nou heb ik naar enig speuren wel deze gevonden, maar die is lang niet zo fancy als de gewenste Hotrod.
...

Die van Enon zijn prima. Heb er ook een paar van deze. Deze kan je resetten als je per ongeluk uit de vloeistof tilt.
Vooral die voor een emmer van 2.000watt is makkelijk Ik zet deze bij als ik mijn 40 liter pan snel naar kookpunt wil hebben.

Tags: dompelaar