Recepten > Gezamenlijk ESB project 2009/2010

Wie kan/wil er audio-opnames maken tijdens de proeverij

<< < (2/8) > >>

Caspar:
We gaan niet de hele dag Engels lullen he ;D ?

De-Geert:
Wees niet gevreesd, ik denk ook niet dat Jamil en co. zitten te wachten op opnames van een paar uur. Het gaat slechts om de vraag "cloned or not cloned".

William:

--- Citaat van: basterd-brewer op 13-04-2010  21:24 u ---ik kan wel kijken dat ik mijn DCC recorder meeneem, daar heb ik ook een mooi stereo microfoon bij alleen weet ik niet waar die momenteel uithangt.

Een andere optie is een usb microfoon die ik hier heb liggen... nou ik denk er even over na, maar ik ben er toch dus ik zou best wat kunnen opnemen.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Adrie op 13-04-2010  09:00 u ---Mijn vrouw heeft een professioneel recordertje, als ik haar lief aankijk mag ik die misschien wel lenen.

--- Einde van citaat ---

De ESB-proeverij komt al snel dichtbij.

Welke van de twee hierboven genoemde opties is het meest realistisch om tijdens de proeverij tijdens "een finaleronde" wat audio-opnames te maken die in een digitaal format omgezet kunnen worden?

basterd-brewer:
Mijn recorder en microfoon heb ik weer bij elkaar gevonden, dat geluid kan ik daarna uiteraard gewoon op de computer zetten en doorsturen.

basterd-brewer:
Trouwens als iemand een gemakkelijkere optie heeft dan een taperecorder met losse microfoon en het vervolgens weer op een computer zetten om te converteren naar mp3 dan krijgt die van mij direct voorrang hoor

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie