Recepten > Gezamenlijk ESB project 2009/2010

Wie kan/wil er audio-opnames maken tijdens de proeverij

(1/8) > >>

William:
Jamil heeft bij het beschikbaar stellen van het interview met de brouwer van Fullers en het opschrijven/interpreteren van het recept gevraagd of we bij onze proeverij ook wat audio-opnames zouden kunnen maken waaruit blijkt of een bepaald bier wel of niet een kloon is.

Ik stel me voor dat b.v. de beste 4 klonen (of klonen gekozen op andere criteria b.v. sterk afwijkend, wel/geen Engelse-mouten) aan een tafeltje door een drietal personen hardop gekeurd worden waarbij dan uiteindelijk een duidelijk cloned / not cloned oordeel wordt gegeven.

Het zou helemaal aardig zijn als een paar van deze bieren worden opgestuurd zodat hij ze zelf in zijn podcast kan beoordelen.

Wie van jullie is in staat om goede audio-opnames te maken die in mp3-formaat beschikbaar kunnen worden gemaakt. Misschien wel een leuk item voor BrouwTV, Oscar :pan:

Oscar:
IK neem gewoon mijn cameraatje mee en maak wat filmpjes....gooi ze op you-tube en de links kun je dan sturen naar yamil.. ;)

Voor Brouw-TV is het niets, maar wellicht iets voor "Proeven met brouwers"   :D :D

Adrie:
Mijn vrouw heeft een professioneel recordertje, als ik haar lief aankijk mag ik die misschien wel lenen.

basterd-brewer:
ik kan wel kijken dat ik mijn DCC recorder meeneem, daar heb ik ook een mooi stereo microfoon bij alleen weet ik niet waar die momenteel uithangt.

Een andere optie is een usb microfoon die ik hier heb liggen... nou ik denk er even over na, maar ik ben er toch dus ik zou best wat kunnen opnemen.

William:
IK voel dat dit helemaal goed gaat komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie