4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oxhead

Gelukkig is het dorstig weer :nut:
Zoals we in Brabant zeggen veul leut daorow  :biersmile:

Muldermans

Zo net thuis van het werk, ik drink even een Mc Chouffe op jullie en geniet van de pasta die mijn lief voor me heeft bewaard. :biersmile:

Menno

Ik ben benieuwd of men op de camping al uit de comatische sferen ontwaken...  >:D ;D

JeroenCV

Ik zit nu in de trein en ben bijna thuis. Daarmee is de after ONK ten einde. Ik vond het zeer geslaagd.

Jacques

Even een paar foto's van gisterenavond tijdens de barbecue.






Oeps, als twee zwaargewichten naar achteren gaan gaat het even mis.
Heb je nog last van je rug Herman?

Herman

Citaat van: Jacques op 06-06-2010  12:30 uHeb je nog last van je rug Herman?
Helaas wel, er zal wel wat gekneusd zijn.

Jacques

Citaat van: Herman op 06-06-2010  16:57 uHelaas wel, er zal wel wat gekneusd zijn.

Je kwam ook ongelukkig terecht op die kratten.

Een geintje kan soms ongelukkig uitvallen...

Muldermans

Tering, als je op die kratten gesodemieterd bent dan zal dat vast pijnlijk zijn.  :(

Ik zeg eigen gebrouwen spierverslappers gebruiken ;)


Herman

De afdruk van het krat is nog steeds heel goed zichtbaar en voelbaar. Ik ben al lang blij dat ik niet met mijn ruggegraat op het krat viel, dan was ik goed ongelukkig geweest.

JWVG

Gelukkig kon je onder doktersbegeleiding naar huis  ::).

 :degroeten: JW.

JeroenCV

Citaat van: Herman op 07-06-2010  19:25 uDe afdruk van het krat is nog steeds heel goed zichtbaar en voelbaar. Ik ben al lang blij dat ik niet met mijn ruggegraat op het krat viel, dan was ik goed ongelukkig geweest.

Dan ben je veel harder terecht gekomen dan wat ik in eerste instantie dacht.

Succes met herstel. :degroeten:

RobinB

Dat was inderdaad een onverwacht harde smak!
Vooral gezien de geringe hoogte had ik niet verwacht dat het zo'n plek zou geven?
't Is echt een afdruk van een krathoek...  :o

Menno

Gut, arme Herman, het is dus heftiger dan het verhaal in 1e instantie klonk. Sorry dat ik erom gelachen heb. Beterschap, kerel! :-*

Ik heb zondag van de ONK-camping nog een Wiekse-glas meegenomen. Er werd geroepen dat deze van jou is, Caspar. Het is dus terecht!  :D

Adrie

Ik heb nog een Hoegaarden glas meegenomen, die is waarschijnlijk van JW.

JWVG

Citaat van: Adrie op 08-06-2010  12:27 uIk heb nog een Hoegaarden glas meegenomen, die is waarschijnlijk van JW.

Oeps  :verbergen:. Ja, inderdaad! Die wil ik misschien nog wel eens een keertje terug. Ik vind dat heel fijne glazen voor vooral witbier. En onverwoestbaar, dus ideaal voor wilde feesten zoals afgelopen zaterdag  ;D.

:degroeten: JW.

Adrie

Ik zie je over 2,5 weken, dus dan krijg je hem terug.

Caspar

Citaat van: Herman op 07-06-2010  19:25 uDe afdruk van het krat is nog steeds heel goed zichtbaar en voelbaar. Ik ben al lang blij dat ik niet met mijn ruggegraat op het krat viel, dan was ik goed ongelukkig geweest.

Verdorie man, je kwam inderdaad lelijk terecht. Succes!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.