4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De-Geert

Ik was van plan om met de trein te komen. Het feestje is in Amsterdam, dus ik ga niet direct naar Wageningen.
Maar misschien kunnen we de heenweg wel combineren.

JWVG

Citaat van: De-Geert op 20-05-2010  08:02 uIk was van plan om met de trein te komen. Het feestje is in Amsterdam, dus ik ga niet direct naar Wageningen.
Maar misschien kunnen we de heenweg wel combineren.

Ja, dat kan zeker. Ik heb alleen logistieke bierproblemen, realiseer ik me nu. Ik heb op zich een (Cornelius) vaatje met ESB die getapt kan worden op de bbq. Maar ik ga heen met de trein en wordt opgehaald met de auto 's avonds. Dat gaat dus niet lukken >:(. Een aantal (ruil)biertjes in een rugzak is natuurlijk geen probleem (dat wordt de Weastcoast Blond), maar ik vind het wel jammer.

Dennis, wat was jouw programma ook al weer a.s. zaterdag? Je gaat niet toevallig met de auto richting Amersfoort?

Zijn er wel mensen die biertjes tappen op de bbq? Ik vond dat vorig jaar toch wel erg leuk!

:degroeten: JW.

Oscar

Citaat van: JWVG op 30-05-2010  09:39 uZijn er wel mensen die biertjes tappen op de bbq? Ik vond dat vorig jaar toch wel erg leuk!

Yep... een Amerikaanse Blonde.. En voor de zekerheid sluit ik ook ff mijn ESB aan... wellicht dat ie op tap wel lekker is... ;D ;D

Henielma

Ik neem ook wat soda kegs mee. Een restantje ESB, een vers witbier en mogelijk mijn huidige Saison.

JWVG

OK, dan laat ik het maar zo. Ik tap wel weer op de hobbybrouwendag. Mooi dat er ook een ESB is, Oscar!

:degroeten: JW.

Kleine_Schriek

Heel veel plezier, het gaat ons niet lukken te komen. Veel te druk met verhuisvoorbereidingen van (schoon)ouders en dan de verjaardag nog van mijn moeder.
Volgend jaar beter! :biersmile:

Oscar

Jammer... dan in Oktober op de MTG hobbybrouwendag ?  :) :biersmile:

Jacques

Het is lange tijd onzeker geweest of ik wel naar het ONK en de afterparty kon komen in verband met de verjaardag van mijn zoon. Zoals het er nu naar uitziet kan ik er bij zijn.

Kan ik nog met de barbecue meedoen of moet ik zelf wat meenemen?

Oscar

Citaat van: Jacques op 30-05-2010  16:45 uKan ik nog met de barbecue meedoen of moet ik zelf wat meenemen?

Je kunt nog meedoen, ik geef de definiteive bestelling deze week door.... :)

Jacques

Citaat van: Oscar op 30-05-2010  17:07 uJe kunt nog meedoen, ik geef de definiteive bestelling deze week door.... :)

Prima. Noteer mij dan als deelnemer. Voor frisdrank zal ik zelf zorgen... Zo rond 22.00 à 22.30 uur wil ik weer naar huis.

Kleine_Schriek

Citaat van: Oscar op 30-05-2010  16:11 uJammer... dan in Oktober op de MTG hobbybrouwendag ?  :) :biersmile:
Is dat 16 oktober in Oss? Dat staat genoteerd.

Menno

Citaat van: Kleine_Schriek op 30-05-2010  17:55 uIs dat 16 oktober in Oss?

Jazeker!  ;)

Oscar

Voor allen die zaterdag mee BBQ 'en :

* Kosten PP : €12,50
* Graag van te voren afrekenen en liefst gepast !! (dus mensen die op vrijdag komen graag op vrijdag alvast ff betalen)
* Bord & bestek zelf meenemen !

Als alles goed is geregeld wordt de BBQ Zaterdag rond 18.30 uur bezorgt op de camping.

Ik ga vrijdag vanuit mijn werk..dus ik zal rond 16.30 uur op de camping zijn. Dan meteen tent opzetten en eerst ff een kort dutje doen  :slaperig:
Wellicht dat we rond 19.00 uur met de reeds aanwezigen ergens wat eten kunnen scoren... daarna bierelieren op de camping... :proost:

Ik heb er nu al zin in.....


RobinB

Heb je een rekening?
Maak ik het ff over! :)

William

Citaat van: RobinB op 31-05-2010  20:31 uHeb je een rekening?
Maak ik het ff over! :)

Doe maar even een PM

Caspar

Oscar, ik betaal ook liever per giro... kan je mij ook even PB'en of dat akkoord is?

Ik heb zin in het weekend, het lijkt erop dat het weer erg mee zit!!

JeroenCV

Citaat van: Oscar op 31-05-2010  20:29 uVoor allen die zaterdag mee BBQ 'en :
Ik ga vrijdag vanuit mijn werk..dus ik zal rond 16.30 uur op de camping zijn. Dan meteen tent opzetten en eerst ff een kort dutje doen  :slaperig:
Wellicht dat we rond 19.00 uur met de reeds aanwezigen ergens wat eten kunnen scoren...daarna bierelieren op de camping... :proost:

Ik zal je vrijdag betalen. En ik kom nadat ik de kleine thuis gedag heb gezegd....hoe laat ik precies daar ben weet ik nog niet.

De-Geert

Doe mij ook een PM en ik maak het over.


RobinB


Jacques

Oscar,

Kun je mij ook even je rekeningnummer geven.

William

Citaat van: RobinB op 31-05-2010  20:57 uOvergemaakt! :D

idem

Jacques


Herman


JWVG


Adrie


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.