4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menno

Ik snap de gehele discussie over het wel / niet mogen proeven van elkaars bieren tijdens een Open Nederlands Kampioenschap voor amateurbierbrouwers totaal niet! Wie wil nou elkaars bier serieus en massaal proeven, wanneer dit bier niet gekoeld en door elkaar geschud is in rugzakken cq. bierkratten? Welke objectiviteit qua proeven is er nog? Kom op, zeg! Zóveel omzet loopt de organisatie heus niet mis, hoor!

Ik stel voor dat de organisatie (en niet alleen van dit jaar!!!) het toe moet staan om vanaf tijdstip X (laten we zeggen 16:00 uur) het toe moet staan elkaars bieren en publique te kunnen proeven. Ik herinner mij het BONK in Amersfoort nog. Pfff...  ::)

Als 'n willekeurige ONK-organisatie hier niet flexibel mee om kan gaan, dan zou er een 'statement' gemaakt moeten worden om na de uitreiking masaal weg te gaan naar een gelegenheid waar het wél is toegestaan om hobby-bieren van elkaar te kunnen nuttigen. Samengevat: een boycot!

Jammer dan voor de organisatie die allerlei (na-) activiteiten organiseerd, hadden ze hier maar beter op in moeten spelen...

Caspar

Ah het tabelletje,

Ik ben beide dagen aanwezig, maar ik blijf niet camperen... Ik kom op de fiets langs en kruip 's nachts weer thuis in het bedje om mijn vriendin te vergezellen ;D . Ik heb zondag namelijk een verjaardag waar ik naartoe moet :ziek: .

Oscar, zet mij ook maar op de lijst voor de BBQ...

Hopmans

Citaat van: Menno op 25-04-2010  22:22 uSamengevat: een boycot!

Wow, Menno over de zeik.
Ik vind ook dat je op een ONK elkaars bieren moet kunnen proeven.
Dat moet de organisatie nu wel eens moeten snappen.
In Tilburg en het BONK in Amersfoort had ik er trouwens maling aan, en dronk gewoon mijn eigen bier.

Wat betreft de BBQ: Als men meedoet op het ONK-BBQ, dan kan de pre-ONK-BBQ kleinschaliger.
Gewoon een Hibachi BBQ-tje met een schaaltje vlees erbij als zijnde snack tussen de bieren door.
Ieder draait gewoon zijn eigen saté om.


Oscar

Van de onk commissie :

CiteerNa afloop van het ONK kan men op eigen gelegenheid blijven hangen voor een hapje of een drankje (BBQ voor €17.50 pp).

Dat kan op de camping goedkoper... ;D ;D

Menno

@Hopmans:
Laat ik het iets genuanceerder vermelden. Ik ben niet over de zeik rooie, maar vind dat de essentie van een ONK vergeten wordt. Vandaar mijn ietwat ongezouten mening. En wat men hiervan vindt zal mij op dit moment even worst wezen, ik heb momenteel méér dan genoeg aan mezelf. ;)
Punt is dat de discussie wel degelijk gevoerd dient te worden!  :police:

@Oscar:
€17,50? Daar heb je dus volledig gelijk in! :idea:


 :degroeten:

Adrie

Kortom: we gaan lekker BBQ-en op de camping. Veel relaxter, goedkoper en we kunnen doorgaan zo lang als we willen met het eten dat we willen.

JeroenCV

Citaat van: Adrie op 27-04-2010  09:11 uwe kunnen doorgaan zo lang als we willen met het eten dat we willen.
Zolang het eten niet op is.... ;D

Brouwbedrijf

Dit jaar doe ik ook mee met het ONK, en wat is nou leuker om je er helemaaal in te storten?

Voor mij drie kruisjes.

Oscar

Citaat van: Brouwbedrijf op 27-04-2010  19:31 uVoor mij drie kruisjes.

Gezellig, tot nu toe al 11 man voor de BBQ.. :)

Menno

Ik zal overdag wel even slobberen langskomen. ;)

BBQ-en en camping denk ik niet... :)

Oscar

Als even wat vooronderzoek gedaan. Kosten pp zullen tussen de €10 - €15 gaan worden  :)

Menno


Oscar

yep.. :) vandaag gemaild..en meteen reactie terug !!  :duimop:

Oscar

Ik kom op welgeteld 11 BBQ'ers...Er komen er niet meer bij ?

Ik ga vandaag ff met de slager bellen.... :)

Adrie

Heeft Marius zich al bij jou gemeld? Hij zat nog te dubben.

Oscar

Citaat van: Adrie op 14-05-2010  12:29 uHeeft Marius zich al bij jou gemeld?

Nee..

Adrie

Ik heb hem gemaild. Ga er voorlopig maar vanuit dat hij mee komt eten.

Alchemist

Ik heb het weekend van het ONK standbydienst >:(. Ik kan dus elk moment opgeroepen worden om naar mijn werk te komen en dat is eigenlijk niet te combineren met het ontspannen genieten van bier. Ik ga natuurlijk wel proberen om wel even langs te komen, maar kan dus niets garanderen. Vandaar geen kruisjes voor mij.

RobinB

Dienst waarvan?
Gewoon interesse!  :biersmile:

Oscar

Citaat van: Alchemist op 16-05-2010  20:03 uIk ga natuurlijk wel proberen om wel even langs te komen, maar kan dus niets garanderen.

Neem zelf wat vleesjes me (gekoeld) indien er na 16.00 uur nog telefoontjes komen... pech voor de klant... ;D ;D want dan ben je al bezopen en wordt het tijd voor gebakken dood dier... :D :D

Muldermans

IK heb op mijn werk gepraat als brugman, maar helaas. 4 en 5 juni ben ik aan het werk en dus niet in Amersfoort. :'( :'(

Alchemist

Citaat van: RobinB op 16-05-2010  20:08 uDienst waarvan?
Gewoon interesse!  :biersmile:
Ik ben database administrator op IBM mainframes voor een grote financiële dienstverlener 8)

De-Geert

Ik kom gewoon BBQ'en, maar blijf niet kamperen. Heb 's avonds nog een feestje waar ik naartoe wil.


Adrie

Oscar, Marius komt ook BBQ-en. Er komen dus Drie Broeders in totaal.

JWVG

Citaat van: De-Geert op 18-05-2010  09:04 uIk kom gewoon BBQ'en, maar blijf niet kamperen. Heb 's avonds nog een feestje waar ik naartoe wil.

Hoe laat ga jij ongeveer terug, Geert? Kunnen we iets combineren? Of kom jij niet met de auto? Ik wil een vaatje etc meenemen, dus ik moet eigenlijk wel.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.