4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JWVG


Muldermans

Als ik kom dan BBQ ik natuurlijk mee! Over 2 weken weet ik meer

Henielma


Oscar

Ik lees nu op de ONK site dat er na het ONK ook een BBQ op het programma staat...

Dan hoeven we dat zelf niet meer te regelen toch..?

JWVG

Moeilijk geval. Het gaat mij minder om de bbq dan om de biertjes die we er zelf bij schenken. En dat laatste zal wel niet kunnen, denk ik  :-\.

 :degroeten: JW.

Oscar

Citaat van: JWVG op 25-04-2010  10:42 uEn dat laatste zal wel niet kunnen, denk ik  :-\.

Oh ja dat klopt...

Dan even een Kleine stemming (Voordat ik iets ga regelen wat niet nodig is)

* BBQ bij het ONK (zonder eigenbrouw v/d tap) of op de camping (Met eigenbrouw v/d tap)....

JWVG

Met het mes op de keel kies ik voor het laatste, maar ik vind dat wel weer lullig voor de organisatie van de ONK. Dat ze zoveel gezellige kerels moeten missen, bedoel ik dan  :D. Lastig hoor...

 :degroeten: JW.

William

Bij het ONK in Alphen a/d Rijn was er na de prijsuitreiking ook de mogelijkheid tot een BBQ. Toen pakten de meesten snel een stukje vlees en waren vertrokken.

Een BBQ en een drankje bij de tenten lijkt me gezelliger. Je hoeft dan niet te zeulen met bier en tapinstallaties, je kunt het zo laat makan als je wilt en je weet wie er meedrinkt van de hobbybieren.


Henielma

Een moeilijke keus.

Een keus kan zijn om op het Onk om 17:30 eerst de BBQ te nuttigen en daarna zo snel mogelijk naar de afterparty op de camping om lekker zelfgebrouwen bier te drinken.

Dit is logistiek eenvoudig en dan hebben we ook op tijd gegeten en toch nog de hele avond aan ons zelf. Ik denk dat ik hier voor kies.

Oscar

Citaat van: William op 25-04-2010  11:16 uToen pakten de meesten snel een stukje vlees en waren vertrokken.

Ja dat is meestal toch wel de ervaring, dat mensen na de prijsuitreiking vrij snel weer weggaan. En rustig en gezellig BBQén met eigen bier tot in de gezellige uurtjes is toch net iets gezelliger denk ik...
En logistiek is een BBQ niet zo veel moeite. En nu kun je dan een VVO'tje nemen op de weg naar de camping (VVO = Vleesje voor onderweg  ;D)

JWVG

Ik vind Henielma's suggestie wel erg goed. Zo ondersteun je de ONK organisatie, maar kun je toch lekkker je eigen feestje vieren op de camping naderhand. Aangezien mensen dan al gegeten hebben, volstaat een vuurkorf en een paar zakken chips etc.

 :degroeten: Jw.

William

Citaat van: Henielma op 25-04-2010  11:19 uEen keus kan zijn om op het Onk om 17:30 eerst de BBQ te nuttigen en daarna zo snel mogelijk naar de afterparty op de camping om lekker zelfgebrouwen bier te drinken.

Dit is logistiek eenvoudig en dan hebben we ook op tijd gegeten en toch nog de hele avond aan ons zelf. Ik denk dat ik hier voor kies.

Dat vind ik ook wel een aantrekkelijke optie. Op deze wijze kun je nog even met anderen babbelen en ga je met gevulde maag onderweg naar de camping.

Caspar

Ik zie een BBQ op het ONK terrijn en een afterparty op de camping ook wel zitten. Het kan maar zo dat bekenden van mij uit Amersfoort ook een hapje mee willen eten, ik kan hier alleen geen zekere uitspraken over doen. Logistiek gezien is het een stuk makkelijker om de BBQ'en op het ONK terrijn.

Adrie

Ik heb ook het liefst een BBQ met afterparty op de camping. Dat is veel relaxter dan snel even BBQ-en na het ONK, dan naar de camping en after-bieren. Dus ik stem  voor BBQ met afterparty op de camping.

Albertus


Mijn voorkeur gaat uit naar een BBQ op de camping. Lekker rustig, je hoeft je niet te haasten, er zit niemand in je nek te hijgen, je eigen bieren bij de hand, je hoeft niet meer te rijden lopen fietsen naar de camping.
Overigens vind ik elke oplossing wel gezellig.

Bert

Oscar

Ik heb de tabel in de 1è post aangepast met een Colum BBQ op de camping. Graag aangeven wie wel meedoet, dan regel ik e.e.a
Aangezien ik inderdaad ook niet veel voel voor "ff vlug een stukkie vlees". De gezelligheid van een BBQ met eigen bier trekt mij toch meer..


 

JWVG

Tja OK, ik zie jullie punt wel. Maar ik vind het toch ook een beetje sneu voor de organisators, die waarschijnlijk juist proberen om het wat gezelliger te maken (bv met vorig jaar in gedachten).

 :degroeten: JW.

Oscar

Citaat van: JWVG op 25-04-2010  20:37 uMaar ik vind het toch ook een beetje sneu voor de organisators,

Och..wij zijn tot nu toe nog maar met max 15 man. Ik verwacht wel veel meer bezoekers hoor... ;D  En de Amervallei is een vrij grote vereniging, dus ik verwacht ook veel opkomst van eigen club...dus door ons zal die BBQ op het ONK niet minder gezellig worden denk ik... ;) Maar ik begrijp jou standpunt...

JWVG

OK, maar even voor de duidelijkheid en de tabel: als die BBQ op de camping door gaat, dan kom ik. Dus dat vraagteken kan een kruisje worden.

 :degroeten: JW.

Herman

Oscar, ik kampeer mee op de camping. Lijkt mij ook het meest leuke en praktische.

Muldermans

Als ik kom, deze week krijg ik bevestiging BBQ ik het liefst op de camping. Niet meer de drang om nog naar huis te moeten lopen, fietsen, of rijden gewoon ontspannen je tentje induiken na een paar heerlijke eigen bieren.
Het is wel lullig voor de organisatie die iets extra's probeert te organiseren, maar ik denk wel dat hier begrip voor te vinden is.

Henielma

Oscar,

Bij mij kan je drie kruisjes plaatsen. Als de BBQ op de camping doorgaat dan doe ik daar aan mee.

JeroenCV

Oscar, maak er voor mij ook drie kruisjes van.

Groet  :degroeten:
Jeroen

William

Het vraagteken achter mijn naam bij BBQ mag een kruisje worden.

Herman

Ik heb het kruisje bij 4 juni weggehaald. Ik arriveer met Robin pas op zaterdag 5 juni.

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.