4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar

Dit jaar willen we natuurlijjk ook weer een gezellig feestje rondom het ONK bouwen. De vooravond aan het ONK gezellig elkaars bieren proeven begeleid met wat hapjes (Behlave voor Adrie  :P ;D ;D) en na het ONK gezellig met elkaar een BBQ nuttigen. commerciële bieren zijn zo veel mogelijk niet gewenst...dus eigenbrouw op fles en/of tap meenemen.

Om dit gebeuren weer in redelijk goede banen te leiden heb ik alvast maar even contact op genomen met Camping amersfoort. Deze camping is ongeveer 3,4 km vanaf het ONK terrein, dus dat valt pima te wandelen.



Adres ONK Terrein (Zandfoort aan de Eem) :
Kleine Koppel 20/21
3812 pH Amersfoort

Adres Camping Amersfoort:
Barchman Wuytierslaan 81-30
3819 AB Amersfoort

Op deze camping reserveren we dan weer een veldje zodat we gezellig bij elkaar kunnen bivakkeren. En als Jeroen zijn brouwtent meeneemt hebben we ook nog een "dak" boven ons hoofd, mocht dit nodig zijn  :).
Een overnachting kost slechts €5,- per persoon per nacht.

Wie is er van plan te komen ? Dan kan ik op tijd een plek op deze camping reserveren.

 :degroeten:

---------------------------------------------------------------------------------------
Kampeerders :

 
Naam Aanwezig op 04-06Aanwezig op 05-06BBQ CampingOpmerkingen
Oscar
X
X
X
Adrie
X
3X
3X
Bert
X
X
X
Robin
X
X
Herman (Henielma)
X
X
X
Herman
X
X
Caspar
X
X
X
Komt niet camperen
Geert
X
X
Jeroen CV
X
X
X
Kleine Schriek (Antoinette)
2 X (?)
?
Komt met bestelbus, geen BBQ
JWVG (Jan Willem)
X
X
Blijft niet camperen
William
X
X
Blijft niet camperen
Brouwbedrijf(?)
X
X
X
?


Adrie

Ik ben erbij. Zal nog even vragen of er nog overige Broeders komen.

Albertus


Ik kom!

CiteerDeze camping is ongeveer 3,4 km vanaf het ONK terrein, dus dat valt pima te wandelen fietsen.
;D

Bert

RobinB

Check!
van 5-6juni!

Er komen misschien meer van ons gilde dit jaar?

Henielma


Caspar

Ik twijfel nog of ik op de camping ga staan... uiteraard kom ik wel iedere dag langs ;D !

RobinB


Caspar

Hehehe, ik kijk nog even... ik denk wel dat ik blijf camperen samenvol .

Herman

Van 5-6 juni wil ik ook wel aanwezig zijn. @Robin, kunnen we weer met jouw auto? Wel zo praktisch met tent, fustje e.d.?

RobinB


Herman

Ok dan, nu nog even een tapbiertje brouwen. Wellicht een leuke mild met mild ale mout en voldoende hopjes.

De-Geert

Ik ben zeker van plan te komen, incl. een nachtje. Waarschijnlijk voor de Afterparty!


JeroenCV

Zeer waarschijnlijk ben ik er op 5 juni, dus voor de afterparty.

Muldermans

Amersfoort is goed te doen en ik wil onder voorbehoud ook komen! Ik weet nog niet hoe de verhuringen in het theater verlopen, dus dat moet ik even afwachten.

Lijkt me super gezellig om eens wat forummers te leren kennen (en hun bieren te proeven)

Kleine_Schriek

O jee, veel te gezellig.....kan je ook alleen maar op zaterdagavond komen en overnachten in een bestelbusje? Op 5 juni is mijn moeder jarig, maar daar kunnen we overdag heen. En als we daarna naar mijn vader in Sliedrecht rijden, dan kunnen de kinderen daar logeren die nacht. Een tent hebben we niet, maar als we nu het bestelbusje van mijn vader lenen, dan kunnen we daar in overnachten als dat mag van de camping. En dan zien we jullie eindelijk live ;-)

JWVG

Ik kom zeker op het ONK en op de afterparty, maar denk dat ik probeer om 's avonds opgepikt te worden. Ik slaap met veel bier op toch wel het lekkerst in mijn eigen bed.

 :degroeten: JW.

Albertus

Citaat van: Kleine_Schriek op 01-04-2010  14:11 uals we nu het bestelbusje van mijn vader lenen, dan kunnen we daar in overnachten als dat mag van de camping.

Ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem is.

Bert

William

Ik ben ook op het ONK en de afterparty maar waarschijnlijk niet als overnachter.

Oscar

Ik neem aan dat een ieder die op de Afterparty komt, ook mee doet met de BBQ ?

Albertus

Citaat van: Oscar op 10-04-2010  20:24 uIk neem aan dat een ieder die op de Afterparty komt, ook mee doet met de BBQ ?

Gezien het vraagteken is dit geen aanname maar een vraag. ;D
Ik doe mee.

Bert

Adrie

Ik ook. Overigens is waarschijnlijk van de Vier Broeders alleen Raphaël verder van de partij, maar de definitieve uitslag volgt nog.

Kleine_Schriek

Citaat van: Oscar op 10-04-2010  20:24 uIk neem aan dat een ieder die op de Afterparty komt, ook mee doet met de BBQ ?
Als we komen, dan doen we NIET mee aan de BBQ, maar komen rond een uur of 21 dan. Als.....

Herman

Als er een BBQ gehouden wordt wil ik zeker mee doen, ik heb de datum inmiddels geblokkeerd in de gezinsagenda, dus dat gaat goedkomen!

De-Geert

Ook ik houd wel van BBQ'en, dus daar ben ik zeker bij.


RobinB

Citaat van: Oscar op 10-04-2010  20:24 uIk neem aan dat een ieder die op de Afterparty komt, ook mee doet met de BBQ ?
Check!

Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.