4/5/6-06-2010 Pre-ONK en afterparty

Gestart door Oscar, 31-03-2010 20:39 u

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Albertus


Helaas de meeste van mijn bieren zijn zuur geworden, met dank aan de Roeselare gist. Ik neem daarom ook een tweetal commerciele bieren mee (Urquell en Einbecker Urbock). Nog niet besmet:
Zuur Haverbier  ;D
Nectarine Ale
Boompjes Wit

Adrie en ik zijn waarschijnlijk rond 15:30 uur op de camping.

Bert

Caspar

Ik neem ook even een Fullers IPA mee om te proeven naast onze ESB klonen.

Menno kom jij nog?

JeroenCV

Ik neem een paar flesjes van "de drie eendjes" en wat "blond eendje" mee.

Ik ben er rond een uur of 20.00.

Verder neem ik ook wel een voorraadje knabbels mee en als ik ruimte heb nog een berg proefglazen. (ik kom met de trein/vouwfiets)

Groet en tot vanavond
Jeroen

Brouwbedrijf

Ik ga op "vakantie" en neem in mijn koffer koelbox:
- De laatste flesjes RISS
- Dubbeltje Dwars
- De laatste flesjes receptloos kerstmarktbier
- koffie
- eitje voor ontbijtje

Menno

Citaat van: Caspar op 04-06-2010  09:22 uMenno kom jij nog?

Hoi Caspar,

Ik weet (nog) niet of ik naar de camping kom. Ik heb sowieso geen bieren te ruilen / proeven, laat staan dat ik dit jaar mee doe met het ONK. Ik zal morgen wel aanwezig zijn bij het feitelijke ONK.

Groetjes,
Menno

Menno

OK, de kans is aanwezig dat ik even langskom, JeroenCV...  ;)

Albertus

En neem vooral je kogelvrije vest mee. ;D

Bert

maandag 24 mei 2010 12:38 uur
Steekpartij op camping Amersfoort

AMERSFOORT - Op een bungalowpark aan de Amersfoortsestraatweg heeft de politie zondagmiddag drie mannen aangehouden vanwege een steekpartij.

Rond 18.40 uur kreeg de politie de melding van het een steekincident had plaatsgevonden. Ter plaatse bleek dat een man ruzie had gehad met een aantal andere mannen. Hierbij was door de man gestoken.
De verdachte liep nog op het park rond. Agenten zagen de man lopen en spraken hem aan. De man reageerde niet en liep door. Pas toen de agenten dreigden pepperspray te gebruiken luisterde hij wel.
De 24-jarige man uit Soesterberg werd aangehouden.
Twee slachtoffers met steekverwondingen werden op het park aangetroffen. Beiden werden voor behandeling naar het ziekenhuis overgebracht.
Omdat niet duidelijk was wat er zich heeft afgespeeld heeft de politie ook de twee gewonde mannen, 20 en 21 jaar uit Amersfoort en Soesterberg, aangehouden.
Nader onderzoek moet meer duidelijkheid over het incident geven.

JWVG

Het zal wel een uit de hand gelopen discussie tussen een paar bierkeurmeesters zijn geweest  :).

De-Geert

Hoe zitten we met bier op de camping na het ONK?
Ik neem sowieso ruilbier mee, maar als het nodig is wil ik wel proberen wat bier koel mee te nemen. Moet dan nog wel ff kijken hoe.


Caspar

Ik zit ook met een koelings probleem... omdat ik met de fiets kom kan ik niets koel houden. Zijn er mensen die extra koelboxen hebben?

Menno

Ik heb wel een koelbox en wil deze wel beschikbaar stellen. Als het goed is liggen de elementen in de vriezer. Zal het vanavond wel meenemen...  ;)

V.w.b. de volgende dag: wanneer ik de elementen zaterdagochtend hier heb, dan kan ik ze in de vriezer kiepen. Zijn ze in de middag weer bevroren. Logistiek gezien nog even over nadenken...  :nut:

Citaat van: Albertus op 04-06-2010  12:38 uEn neem vooral je kogelvrije vest mee. ;D

Bert

maandag 24 mei 2010 12:38 uur
Steekpartij op camping Amersfoort
Och, je betaald ook niet veel p.p.p.n.  >:D

Caspar

Ik zeg kogelvrij vest aan en een short-cut nemen naar het ONK door het Soesterkwartier >:D .

Menno

Zo, de koelbox staat klaar, efkens opgevist uit de garage. Indien nodig: Jeroen, Caspar en Oscar hebben mijn nummer!  :duimop:

JWVG

Ik hoop eigenlijk dat er genoeg mensen iets te tappen meenemen, want ik krijg nooit bier in gekoelde en redelijke (lees: gist op de bodem en zo) staat op die camping. Mijn strategie is als volgt: ik neem gewoon flink wat flesjes Weastcoast Blond mee, en die deel ik uit. Om te beginnen aan de tappers. Ruilbier er voor terug hoef ik niet per se, want ik heb nog te veel staan van het ESB festijn. Ik zal eens kijken of ik ook nog een paar flesjes ESB mee kan nemen.

Klinkt dat redelijk, heren tappers?

 :degroeten: JW.

Henielma

Ik vind het goed. Ik rijd nu aan. Tot straks.

JeroenCV

Ik ben op het station dus mensen tot straks

Menno


William

Citaat van: Albertus op 04-06-2010  12:38 uAMERSFOORT - Op een bungalowpark aan de Amersfoortsestraatweg heeft de politie zondagmiddag drie mannen aangehouden vanwege een steekpartij.

Oeps, dan kom ik niet :o .

Maar even serieus; ik ben inderdaad niet op de afterparty (maar wel op het ONK). Mocht er iemand toch in één keer zin hebben om aan te schuiven bij de bbq dan is er in ieder geval nog een setje vlees over.

RobinB

Ben net weer terug uit Maastricht...  :P
FF spullen pakken en mijn nest in!

JeroenCV

We krijgen Oscar niet zat genoeg om de winnaar te verklappen.

MO

Gooi er nog maar een vaatje bier in! Kan iemand al foto's plaatsen?

Menno

Nee, helaas geen foto's, ben net weer thuis. :proost: :nut:

Wel flauw van Ozzie, hij wil niet klikken...  >:D

@JeroenCV, slechts één maal...  ;D

Gerb

Ik vind het jammer dat ik er niet bij ben. Het forum is natuurlijk super, maar in het echt is het nog leuker. Volgende keer ben ik er weer bij. Veel succes met de wedstrijd..

Caspar

Het pre-ONK was sowieso al geslaagd :proost: ... nu eerst :ziek: .

Kleine_Schriek


Tags:

Zoeken met Google op deze site.
Brouwspullen zijn ook te koop via Bol.com.
Als je iets bestelt bij Bol.com (ook andere zaken dan brouwspullen) via deze link steun je het forum.


Het boek van de beheerder van deze site.