Hoe plaats je een foto op dit forum, klik hier voor nadere uitleg.
Steun het forum. Koop via deze links: Nederlandstalige bierboeken, Engelstalige bierboeken, een bierig artikel of een ander artikel van bol.com
Heb je iets nodig dat je bij Bol.com wil kopen? Zoek het op met de bovenstaande advertentie en bestel. Pas het zoekwoord aan. Je kunt zoeken in de volledige catalogus van Bol. Door de spullen van Bol te kopen via onderstaande advertentie steun je het forum en het kost je niets extra. Voor de bierliefhebber hebben ze overigens meer spullen dan je zou verwachten. Zoek maar eens.
in het zuur en er dan eens aan zuigen, wil wel eens helpen.Of gewoon even uitkoken.Groet Jelle
Jacques: Biotex is dat geen wasmiddel voor kleren???
Maar hoe zou het komen dat perazijn (oxonia) deze verstopping veroorzaakt??
Zou azijn ook kunnen?
Het ligt nu in waspoeder om kleren te wassen (gemengd met water natuurlijk)Zoals Jacques aanraadde...maar dan van een ander merk.
Al gebruik ik hem eigenlijk nooit...
Sinds de komst van de roerder en erlenmeyer met ik zeggen dat het beluchtingssteentje vrijwel geen funtie meer heeft..en begin na te denken over inline beluchten nakoelen...
Sinds de komst van de roerder en erlenmeyer met ik zeggen dat het beluchtingssteentje vrijwel geen functie meer heeft... en begin na te denken over inline beluchten na koelen...
Al een blokje voor de vaatwasser geprobeerd? Tot nu toe heb ik daar de meest hardnekkige aanslag mee weggekregen.Bert
Even een update waar we nu staan:Het 'steentje' heeft 24 u in waspoeder gelegen en dan heb ik het uitgekookt in azijn...weer een tip (Adrie) gebruikt.Zojuist getest, noppes, niks compleet verstopt.Nu heb ik een glas gevuld met puur oxonia en daarin het 'steentje' gelegd.Morgen weer een update...ik hoop dat ik het ooit nog 'open' krijg.ps: ik heb een verbinding gemaakt zodat ik het steentje rechtstreeks aan de compresseur kan koppelen (zonder slang dus).